{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel insignia Vs barnevogn
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #2   11. jan 2017 De har ihvertfald et stort bagagerum. Har haft en som firmabil engang og manglede aldrig plads i den.
    Ellers er det jo bare at tage barnevognen med ud og prøve. smiley


  • #3   11. jan 2017 ja det tænkte jeg også men bilen står på sjællandog vi kommer fra fyn

  • #4   11. jan 2017 mikkel a har du prøvet med en barnevogn i sådan en bil

  • #5   11. jan 2017 Tag dog ud til den lokale Opel forhandler og prøv smiley

  • #7   11. jan 2017 Jeg har en Insignia og så snart barnevognen er skilt ad og smækket ind, er der sgu ikke plads til meget.
    I forhold til bilens udvendige størrelse er der utroligt lidt plads i bagagerummet.
    Alt hvad der ellers skal med, skal stå oven i liften.
    Vi har både Emmaljunga og Trille barnevogn og de fylder lige meget.
    Har i købt barnevognen?


  • #8   11. jan 2017 Jeg har kun hørt skidt om Insignia og barnevogn. Både åbningen og pladsen skulle være noget trang, så der er stor risiko for, at I bliver hurtigt trætte af det.

    Jeg skulle hilse og sige, at det samme er tilfældet for en Audi A4, så vi er også på jagt efter noget større.

    Ingen af jer, der tilfældigvis lige mangler en lækker A4? smiley


  • #9   11. jan 2017 Vi har en big star supreme og insignia. Med s stel skal du pille hjulene af for ikke ar mase den ind pga. Bredden. Med alm stel kan den gå lige ind og der kan snildt stå lidt tasker osv..bagved. vi super tilfedse med pladsen både i dagligdagen og på weekendturene smiley Men du får mere plads i f.eks. en Superb selvom de ca. Har damme ydre mål. Men vi er som sagt meget glad for vores.

  • #10   12. jan 2017 Insignia er lidt trang, men det kan lade sig gøre alt efter barnevognsmodel.

    Du får intet ud af at vælge fx en Audi A4 eller A6 i stedet. Samme problem smiley Min søster kunne ikke have barnevognen i sin A6. Der skulle man pille hjulene af for at få den ind. Det et lidt øv, men sådan er det desværre - bilerne er jo ikke så kantede længere smiley

    Vectra C skulle være fin, men den er jo en tand ældre.


  • #11   12. jan 2017 A4 er et problem, hvis man har en Odder-barnevogn og gerne vil beholde hjulene på. A6 er til gengæld absolut ikke noget problem. Ikke hvis man vælger stationcar-modellen fra ca. 2012, i hvert fald, så sådan en er jeg på jagt efter til erstatning af min A4. Den har et bredere bagagerum end en Passat og med næsten samme dybde. Eneste minus er højden. Men der kan uden problemer være en Odder-barnevogn med hjul på.

    Jeg går så ikke ud fra, det er en relevant diskussion, da det er en noget dyrere bil.

    Under alle omstændigheder kan jeg skrive under på, at den der med, at "det kan lade sig gøre", bliver man træt af! Det skal være praktisk og nemt, ellers ender man med at hade at skulle ud at køre. Eller... Nu skriver jeg "man", men taler egentlig kun for mig selv. Sådan har jeg det.


  • #12   12. jan 2017 Jeg har erfaret at det med plads er meget subjektivt..

    Vi har i 5 år haft en Civic 5d som familie bil... Der var både plads til en stor barnevogn uden at hjulene eller andet skulle tages af.. Andre synes at deres Civic stc er for lille..

    Jeg fragter desuden 2 børn rundt i en Prelude Coupe.

    Jeg vil foreslå at du tager den barnevogn du skal bruge og kigger forbi en forhandler og afprøver bagagerummet, det har jeg tidlgiere gjort...


  • #13   12. jan 2017 Plads til en Odder-barnevogn i en A4 er ikke subjektivt. Den kan simpelthen ikke være der med hjul på, med mindre sæderne lægges ned smiley

    Men i en A6 kan den både vende på langs og på tværs uden problemer.


  • #14   12. jan 2017 Jeg har det i øvrigt sådan at 1 stykke barn med en volumen på 0,1m3 og en vægt på 10-15kg skal diktire hvilken bil til 100-500.000kr man skal købe...

    altså man skal da selvf have det med i overvejelserne.. men hvor bliver jeg ked af at se bilentusiaster sælge deres +200hestes coupe, bmw, skyline whatever og går ud og køber en sort stc turbo damen efter de har fået børn...

    men det er måske bare mig der er underlig.


  • #15   12. jan 2017 Bay.

    Det er da subjektivt om der er plads nok, for der ER plads til barnevognen, men så mp man gøre op med sig selv om man vil tage hjulene med, eller måske gøre det utænkelige, købe en anden barnevogn der rent faktisk kan være der i uden at man tager hjulene af... smiley


  • #16   12. jan 2017 Problemet er ikke størrelsen på barnet, men størrelsen på autostolen, barnevognen og alt det gear, man ellers skal have med, hvis man skal på en tur, der varer mere end et par timer...

    Men jeg er da ked af, at jeg har gjort dig ked af det smiley Hehe.


  • #17   12. jan 2017 Jeg skrev, at det ikke er subjektivt, om der kan være en Odder-barnevogn med hjul på i den. Jeg skrev ikke, at der ikke var andre løsninger. Husk at læse, hvad jeg skriver smiley

  • #18   12. jan 2017 Jeg er med på hvad du mener, men jeg skrev at hvorvidt man føler der er plads nok er subjektivt smiley

    Og vi har rejst 2 voksne, 2 børn, 1 barnevogn og 1 klapvogn, tværs over Europa i Civicen...

    Men min holdning er slet ikke møntet på dig personligt, har ikke være inde og kigge i din profil hvad du har af biler, jeg kan bare konstatere at den danske vognpark er meeeget kedelig og ensformig... når jeg kigger udover arbejdets parkeringsplads, så er der måske 3 biler ud af 50 der ikke er enten stc, diesel og sorte eller grå...


  • #19   12. jan 2017 Hehe, ved godt du ikke snakkede om mig personligt, men den passer meget godt. Har haft biler med +200 hk, sportscoupe'er osv. og er nu gået over til en A4 stationcar med en kedelig dieselmotor smiley

  • #20   12. jan 2017 Gamle nisse smiley men hvorfor hvis jeg må spørge...

  • #21   12. jan 2017 Både fordi vi godt kunne bruge pladsen og fordi jeg er "blevet voksen" smiley Er færdig med at spille drengerøv i sådan nogle biler. Ikke et ondt ord om dem, der ikke er "færdige" endnu. Det siger mig bare ikke så meget, som det gjorde engang.

    Jeg indså, da jeg havde min Astra med 240 hk, at der sagtens kunne gå 14 dage mellem to gange, hvor jeg havde speederen i bund smiley


  • #23   12. jan 2017 Det er fair nok.. jeg må indrømme jeg kører heller ikke stærkt.. har faktisk ikke været over 160km/t i Preluden siden jeg har købt den... Men okay jeg får dækket mit behov i racerbilen smiley

    Jeg kan dog SLET ikke forestille mig ikke at have mulighed for at give gas, og opleve en hurtig acceleration engang imellem, omend det blot er hver 14. dag...


  • #24   12. jan 2017 ahh man kan da godt være drengerøv selv om man er kommet op i alderen vi køre gammel amerikaner bil med 360 hk og nyder det totalt

  • #25   12. jan 2017 Det KAN man sagtens. Men jeg er det ikke smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #26   12. jan 2017 Måske jeg bare var forblændet over pladsen i den da jeg aldrig selv har ejet en stationcar smiley

Kommentér på:
opel insignia Vs barnevogn

Annonce