{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Emil S
Emil S
Tilmeldt:
14. jan 2017
Emner: 1 Svar: 4

Første bil {{forumTopicSubject}}

Hej skriver dette fordi jeg skal til at købe bil, men ville høre om nogle af jer ved hvad man skal betale når man køber bil første gang, og udgifter som man ikke tænker over. Og når du tager ud for at hente sin bye bil om man skal have sine egne plader med hvis man tegner sin egen forsikring osv?
tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bil
  • #1   2. jun 2017 Forsikring og grøn ejerafgift/vægtafgift.

  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 1 Svar: 4
    #2   2. jun 2017 Forsikring har jeg fået styr på, men skal man betale vejafgift når man registere bilen i sit navn?

  • Gert P
    Gert P Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Emner: 9 Svar: 40
    #4   2. jun 2017 Tag dit nemid med, så kan i omreg den med det samme, det er klart det bedste...
    Print 2 stk fdm slutsedler og tag med. Så kan i skrive de ting i aftaler ned, og skrive under ig have hver jeres kopi...



  • #5   2. jun 2017 Er det hos bilhandler, eller en forhandler du påtænker at købe?

    Er det nyere eller meget brugt?

    I praksis er der ikke den store forskel i udgift på at købe ny mini/micro, eller købe en lidt ældre større bil. Forskellen er om det er banken eller mekanikeren som skal have dine penge smiley


  • #6   2. jun 2017 grønafgift bliver tilsendt med posten nogle uger efter om registrering..

  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 1 Svar: 4
    #7   2. jun 2017 Regner med at købe den brugt, men dog i okay stand nok en ældre sedan model eller noget der ligner smiley


  • #8   2. jun 2017 Mit budget her
    Xxx kr til forsikring (variere jo afhængig af pris)
    Xxx kr til ejerafgift. (variere fra bil til bil.)
    500-1000kr. Til vedligeholdes (igen afhænger af bil. Kørsels behov og egene evner til vedligeholdese)

    Jeg ligger 2500kr af om måneden. Hvor af 550 alene er ejerafgift. Og min bil hat kørt langt og bliver brugt til 40.000km årligt så har et højt vedligeholdelses post


  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 1 Svar: 4
    #9   3. jun 2017 okay mange tak.
    Men det jeg er mest bange for er mere det der med at få en stor regning ind af døren som jeg ikke forventer osv, efter at have købt bilen. Hvis i forstår hvad jeg mener


  • #10   3. jun 2017 #9 det bliver forsikring + afgift du skal betale. Hvis bilen er uden plader så betaler du selvfølgelig også dem + omregistering ca 345 kr hvis jeg husker rigtigt

  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 1 Svar: 4
    #11   3. jun 2017 hmm okay, jeg siger mange tak.

Kommentér på:
Første bil

Annonce