{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyr bilvask
  • #1   2. aug 2017 haha sikke en nar... man får heller ikke en ny lakering af HELE bilen hvis nogen ridser ens kofanger...

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #2   2. aug 2017 Han er ikke den eneste eller den første, der har fået en hilsen for den slags. Men læser man tråden igennem på facebook, så er der flere der er utilfredse med ejerens forretningsmetoder.

  • #4   2. aug 2017 Fuck en nar. Hvordan fanden kan han få sig selv til at opkræve 60.000kr. Det er da et sted jeg vil køre langt uden om, vil aldrig sætte mine ben der. Man kunne jo få en opkrævning hvis ens bil er for beskidt eller tænk sig hvis bilen skulle dryppe en dråbe olie. Så skal der nok laves udgravning og sendes til kommunekemi.
    Håber virkelig for ham at han sover godt om natten.


  • #5   2. aug 2017 Ja, men held og lykke med at få lakeret hele bilen når du kører derfra med lidt vaskeridser på bilen.. smiley

  • #6   2. aug 2017 de må have noget godt græs der oppe smiley

  • #7   2. aug 2017 Det ender nok med et kompromis, ? ......... men mon ikke det kommer til at koste alligevel. smiley

    Det er jo nok betingelserne, når man vil køre ubemandede forretninger. Man er nød til at være lidt hård, hvis ikke det hele ligger i laser efter 1 år.

    Kan huske nogle år tilbage vi holdt et MC træf i Aalborg i telt med gulvplader.....Her blev det lavet hjulspin på gulvet også. Det kostede lige 10.000 smiley


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #8   2. aug 2017 Det er vidst gået helt op i hat og briller i den tråd. Der var en anden der havde fået en regning på udskiftning af nogle fliser, gutten købete og skiftede selv fliserne til nærmest ingen penge.

  • #9   2. aug 2017 60.000 skal gulvet belægges med bladguld eller hva?

  • #11   2. aug 2017 Nå der slettes fra deres fb side - der er vist nu de virkeligt skal træde varsomt inden en shitstorm blæser hatten af smiley

  • #12   2. aug 2017 Lige som med Jensens Bøfhus, det gik også helt galt med dem efter de vandt den retssag mod Jensens Fiskehus.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #13   2. aug 2017 Chick Hicks - hvem sletter hvor?

  • #14   2. aug 2017 De kritiske kommentarer der dukkede op på deres face book side slettede de - og har sikkert også blokeret de folk - de er åbenbart ikke så glade.
    Dette ligesom deres trustpilot "profil" blev overdynget med kritik, dette har de også "lukket" med for.

    Fred være med det men det er lidt en styg sag


  • #15   2. aug 2017 Jeg kan virkelig ikke have ondt af sådan en idiot der smadre gulvet i vaskehallen. Jeg forstår godt han vil have udbedret skaden til samme niveau det var i før. Jeg kan ikke have ondt af bilisten. Han har selv trykket på gassen.

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #16   2. aug 2017 Jeg syns det er fint at der kommer et erstatningskrav, gutten har lavet hjulspin i vaskebåsen. Men lige 60.000 er langt ude. Læser man i tråden, så er der en anden der har fået en påtale for nøjagtigt det samme, i den samme bås. Udover det blev der lagt et link op til cvr registeret, hvor man kunne se regnskab for 2016. Der var vidst gæld for en hel del...

    At de sletter kritiske kommentarer viser bare at de ikke har rent mel i posen.


  • #17   2. aug 2017 60.000 er meget men det ændre ikke på han selv har stået for skaderne...

  • #18   2. aug 2017 Den unge der har lavet hjulspin er helt sikkert også en klaphat, man laver ikke bare 2 m hjulspin..

    men ens straf/bøde/konsekvens skal afspejle ens handling.. man maler som sagt heller ikke HELE bilen bare fordi at ens dør er blevet ridset...


  • #19   2. aug 2017 Det lyder voldsomt, at der skal udbedres skader for 60.000. Men det ændrer ikke ved, at han uden tvivl har forårsaget skaden.
    At han så tilmed påstår, at det ikke var med vilje - er altså bare taberagtigt.
    Man trækker ikke et 2 meter langt spor med en masse gummirester, blot fordi man kommer til at slippe koblingen lidt hurtigt. Heller ikke på et glat epoxygulv.


  • #20   2. aug 2017 De graver deres egen grav helt færdig ved et sådant krav og efterfølgende meget uprofessionelle håndtering af sagen.
    Et hjulspin på et glat gulv kan lige så nemt være et uheld som forudsætteligt.
    2 meter er dog et langt uheld, men havde det været blot 20 cm. havde krav på erstatningen sikkert været samme.

    Kunne godt finde på foreslå folk vaske stedet, det kunne jeg ikke længere drømme om, det er ulækre beskidte forretnings metoder.


  • #21   2. aug 2017 #4 - morten a - så du synes bare det er helt fint, at man ødelægger andres private ejendom? Jeg gad sgu heller ikke, at folk lavede brændere i min vaskehal, såfremt jeg ejede sådan én. Selvfølgelig er det ikke OK, at vaskehalsejeren kræver udbedring af flere baner, men hvis man ikke kan behandle andres ting ordentligt, så må man efter min mening betale for de skader man anretter. Længere er den ikke.

  • #24   2. aug 2017 de er begge nogen tåber. Den unge mand for hans idiotiske adfær, han har godt af at lære at der meget nemt kan være en konsekvens bag hans handlinger. Han har kvajet sig og det burde gan være gammel nok til at indse.
    Og ejeren for hans noget overdreven hunger efter lidt hurtig profit, men forstår godt han er tosset over en tåbe der laver hjulspin i hans vaskehal, men erstatningskravet er noget skudt over mål.


  • #25   2. aug 2017 60,000 kr sjovt rundt tal er det så plus moms og fragt div. tillæg ? han skylder sku nok sin pusher penge

  • #26   2. aug 2017 læste inde under ekstrabladets opslag på facebook at der er flere som påpeger at det gulv er ekstremt glat, der er sågår en som har en bil som ikke kan lade vær med at gøre det og den har automat gear

    det er sandelig nemt for det dumme svin at kræve rockerbøder ind for hans gamle forfaldne lort af en vaskehal

    se på billedet gulvet har jo ikke set skyggen af maling i jeg ved ikke hvor længe, havde manden med den bmw så bare ødelagt underlaget kunne jeg forstå det


  • #27   2. aug 2017 Hvis det gulv skulle være så glat så ville det ikke efterlade sorte spor i underlaget. Men kan man ikke bare skrubbe det væk?

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #28   2. aug 2017 Knægten har godt af at lære, at der er en konsekvens ved at opføre sig dumt. Om bygningerne er noget gammelt lort aner jeg ikke, uanset skal man behandle andres ting ordentligt. Men der skulle være en gut mere, der har fået en lignende opkrævning fra et lignende stunt også i samme bås.

    Men det er da kun en god ting at den slags kommer frem, så lader ejeren af vaskehallen nok være med den slags "forretningsmetoder" i fremtiden.


  • #29   2. aug 2017 man skulle tage raceren der hen og brænde hele lorte gulvet af i de 4 båse så det hele rasler også smide 60.000 i hoved på ham for nu har man da en pris at gå efter

  • #30   2. aug 2017 Rolater-joe: Du er da for vild!! Respekt

  • #31   2. aug 2017 Sys det er fair han skal betale for skader i den hal hvor "koblingen smuttede eller han havde travlt"... eller hvilken tåbelig undskyldning han måtte komme med..

    men det er tåbeligt at ejeren vil have malet alle hallerne om...


  • #32   2. aug 2017 Denne sag er endnu et perfekt eksempel på hvordan, men i hvert fald ikke skal håndtere modgang som erhvervsdrivende.
    Men der er jo ignorante mennesker i alle brancher.

    Men at man kan være så dårlig til at varetage sine og sin virksomheds interesser, er mig en gåde.
    I denne sag, ender den erhvervsdrivende som taber, ligesom Jensens Bøfhus.


  • #33   2. aug 2017 Altså knægten erkender også at han har ødelagt gulvet og vil betale.. så knægten stikker jo ikke af fra sit ansvar.. men er blot uenig i beløbets størrelse..

  • #34   2. aug 2017 Han vil hvertfald ikke indrømme han har gjort det med vilje, hvilket i sig selv er at løbe fra et ansvar.. hvis man laver 2 meter (eller hvor meget det nu var) hjulspor, er det ikke bare fordi man har travlt hvertfald smiley

  • #35   2. aug 2017 34#

    For lige at citere den unge mand..
    "Jeg har ikke lavet den sorte streg med vilje, og jeg vil gerne betale for at få den fjernet. Men ikke 60.000 kroner."

    Løber han fra sit ansvar her? Ved vi i bund og grund om han har lavet det med vilje, eller er han måske en ung uerfaren billist, der har trykke lidt for hårdt på speederen, på et glat underlag med dårlige dæk? (Ja jeg aner det ikke..)

    Fuldstændig hjernedød ejer...
    Hvad mon der sker den dag hans bil får en bilkabule, og en pladedel skal omlakeres.. Vil han så også kræve en komplet omlakering af hele bilen fordi det ikke skal ligne "tivolistraße"? Suk..


  • #37   2. aug 2017 Skulle man så forlange en helt ny have da nysået græs ikke matcher æble træerne i baghaven? Og hvad med naboen ?
    Det hænger ikke samme stille det sådant op, den unge mand har dummet sig mener ikke engang det kan kaldes hærværk.
    At der med hans dumhed kom et spor, ja herre Gud - man kunne jo give ham chance for vaske det væk.



  • #39   2. aug 2017 36#

    Nej selvfølgelig er det ikke okay, men ville du selv bonne manden for græsplænen i forhaven (som han har ødelagt) græsplænen i baghaven og naboens også (Ellers er det jo ikke HELT ens..)?


  • #40   2. aug 2017 Vi har epoxy gulv på lageret og der bliver også sorte streger efter vores truck især når man drejer skarpt med noget tungt osv, dette kan dog sagtens fjernes med vores gulvvasker smiley
    Desuden er der drysset noget på i "kørebanerne" så det er meget ru og man ikke glider når det er vådt og det kunne man vel også lave i vaskehallen?


  • #41   3. aug 2017 Der er nogle krav der skal overholdes når man har med kemi at gøre, hvis man repper på epoxygulvet er der ikke garanteret for tæthed - og kommer der et udslip senere skal ejeren betale ved kasse 1

    Det er svært at forstå for mange, men sådan er det nu engang

    jeg tror forresten ikke han selv er gået til ejeren, han er 100% blevet set på overvågningen og kontaktet bagefter. så i princippet er han stukket af fra skaden


    Og en 19 årig der laver hjulspin i sin bmw? - what a surprise


  • #43   3. aug 2017 T-T så hvis din bil spilder olie på nogle fliser på Bilkas parkeringsplads.

    Så ville du synes det er fair hvis de skiftede SAMTLIGE fliser på hele parkeringsanlægget ? For at undgå farveforskel..

    altså det er ikke et Mona Lisa maleri, det er gulvet i en bilvask...


  • #44   3. aug 2017 Man vil typisk kunne se en rep. på sådan et Epoxygulv. Men det er jo noget de fleste kan leve med. ..........Er bange for han skyder sig selv i foden, og folk holder sig væk.

    Min søn var derude med en kammerat en dag, og der ville ejeren have betaling for en ny støvsuger, fordi de klagede over den ikke duede.( det kom til at hedde sig,at de havde ødelagt den )....... Alt det tilsammen tegner nok et billede af, at han vil have kunderne til at betale for den løbende vedligeholdelse af hallen smiley ?


  • #45   3. aug 2017 Kan sagtens se for mig at en knægt på 19 ville syntes det var "mega grinern" at lave en brænder i en vaskehal. Har ingen medlidenhed med at han har fået ørene i maskinen. Ejerens krav er dog lidt urimelige vil jeg sige og han lyder som en idiot.

  • #46   3. aug 2017 Hvis man ser videoen i #42, så laver han ikke nogen brænder, men han kører for friskt til, og det skal han selvfølgelig betale for...

  • #47   3. aug 2017 Gad vide hvor stor en man ville få af kommunen for at male på vejen. Hvor jeg bor har der de sidste 2-3 år stået TILLYKKE JAMAL 30 ÅR med rød skrift af noget lignende de bruger til at lave vejstriber med. Ligner det er lavet med maskine for det er helt lige.

  • #48   3. aug 2017 Ingen bøde for det. smiley ........ det vil resultere i et nyt TV , og lidt psykologhjælp smiley

  • #50   3. aug 2017 Ja... for jeg forstår stadig ikke hvorfor alle 4 baner skal males

  • #52   3. aug 2017 Vi har lidt sammen gulv på lageret det er ihvertfald også epoxy og hvis man får lavet lidt hjulspin eller drejer hjulene mens de holder stille kommer der også gummirester i vores... Dette kan dog fjernes med gulvvaske maskinen, burde man ikke også det i gulvet i vaskehallen? smiley

  • #53   3. aug 2017 TT, der er heller ikke nogen der har sagt at 60.000kr er meget for at male gulvet i hele vaskehallen smiley

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #55   3. aug 2017 Husk på at gulvet er stort set nyt og at kravet på 60.000 kr. er inkl. driftstab.

  • #56   3. aug 2017 Ha ha ........ hvem fanden tør køre ind i den hal fremover ? ..... man kunne jo tabe sine nøgler, som slår en lille flig af Epoxy'en smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #57   3. aug 2017 Det er kun ham selv der ville kunne se et evt skift i farve mellem de to baner ved siden af. Hold op hvor han virker lusket.

  • #58   3. aug 2017 sku godt BMW ikke havde pigdæk på så skulle der nok laves nybyggeri

  • #59   3. aug 2017 Der står vel ingen steder at biler med pigdæk ikke har adgang? Kan godt være jeg skal vaske bil et par gange i vores venners Svenske Audi SQ7 der har pigdæk om vinteren smiley

  • #60   3. aug 2017 Haha det bliver en dyr bilvask

  • #63   3. aug 2017 har lige set videoen, og jeg kan ikke sympastisere med bilisten overhovedet... det er tydeligt han vil have den til at lave hjulspin, han kører hvertfald ikke hurtigt ud...

    Ejeren har fået malet alle gulve for 4 måneder siden, indtil der kommer en tosse ind og ødelægger epoxyen...

    hvis ejeren kan bevise man kan se reperationen, så sys jeg egentlig det er fair nok, fordi hallerne hænger sammen.


  • #64   3. aug 2017 det er fuldstændig hul i hovedet at han vil have alle 4 baner malet. 1 bane kan jeg forstå, men 4 fordi det kommer til at ligne et tivoli??! manden er jo idiot. en vaskehal er til for at blive brugt. Siger ikke man skal splitte det ad, men INGEN vil ku se forskel udover ham. Det lugter, det han har gang i, men som andre også har skrevet så er det heller ikke en guldforretning så mon ik han prøver lidt hist og her.

  • #65   3. aug 2017 jeg vil vædde med der går ikke 1 år så er den sikkert brændt ned til jorden ved godt man ikke skal spøge med sådan noget men for han få forsikringen ud af det og årsagen er en kortslutning i elsystemmet som altid " for han kan ikke bruge den med sterinlyset der må have antændt det smiley "

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #66   3. aug 2017 Nogle har også ævlet om at alle de regninger han har sendt ud, er gået direkte i lommen på ham selv, uden noget andet. Går den så går den. Han havde heller ikke lavet en politianmeldelse inden det hele røg på facebook. Så der er noget underligt ved det hele.

  • #67   3. aug 2017 det er vist kun et spørgsmål om tid før det lukker. Det florerer overalt efterhånden og det er heldigvis de færreste der er på hans side hvad angår at skal have alle 4 baner malet. eller som der bliver nævnt, at det mærkværdigvis brænder ned..

  • #69   3. aug 2017 Man han næsten løst til at slæbe en brænder igennem de haller...
    Jeg synes altså det lugter af fusk..


  • #70   3. aug 2017 enig jacob, får sgu helt lyst til at pisse ham i hovedet og i hans forbandede vaskehal

  • #71   8. aug 2017 Hmm. Det er sku en træls sag.

    Jeg bruger selv vaslehallen dernede da alternativ er normal vaskehal, Og så kører jeg hellere 100km hjem til de gamle for at vaske bil.

    På videoen ser man tydeligt han laver hjulspind. Sådan en E46 har antispind som gør den cutter kraften med det samme. Jeg har selv en e46 og sådan som han laver hjulspind ser det ud til han har slået det fra. Ergo er det en helt bevidst handling.

    Man kan ikke bare lave den ene hal, da der ved samlingen til det gamle vil være et svagt sted hvor man risikerer det bliver utæt - og så kan ejeren risikere at stå med en regning for kemikalieudslip og hvad ved jeg.

    60.000 er dog lidt langt ude. Men et eller andet sted kan jeg godt forstå ham, når man ser det fra ejerens side. Men var det mig ville jeg nok kun kræve at det var den ene bås der blev betalt for.


  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #72   8. aug 2017 Og man kan også overanalysere problemer og regninger helt ud i hampen smiley

    Hvis et gulv i en bilvaskehall ikke kan tåle en gang hjulspin, er det helt sikkert lavet for dårligt, og burde kun bruges til rolatorvask fra det nærmeste plejehjem hehe..

    2 striber i èn hal, har ingen som helst sammenhæng med de 3 øvrige haller, og 60000 kr kan kun kaldes for forsøg på åger - hvilket i sig selv burde give en bøde.

    Ja knægten har været godt dum - som mange på hans alder nu er, men uanset det var med vilje eller ej (slår man noget fra, er det ikke ensbetydende med, at man misbruger følgende muligheder) så er erstatningskravet helt ude i skoven smiley

    Forøvrigt er der noget der hedder slitage/nedskrivninger, og selvf. vil der over tid komme mærker/slitage i en hal, hvor tunge køretøjer som biler konstant kommer igennem. Enhver plads/sted hvor biler færdes vil over kortere eller længere tid blive mærket af brugen, hvorfor afskrivning i vaskehaller jo burde godtgøre dette i længden. Det er jo ikke meningen/idèen, at ejeren efter 25 år skal kunne sælge hallen som ny - når han over årene jo har afskrevet en masse kroner! smiley


  • #73   8. aug 2017 De lukker snart alligevel - det her koster virkeligt kunder.

  • #74   8. aug 2017 Jamen det koster lidt for at vaske bil bare betal?? smiley

  • #76   8. aug 2017 Ja , to gange smiley smiley

  • #78   8. aug 2017 60.000.000 er måske også i overkanten. Tror han nøjes med at ville have 60.000

  • #79   11. aug 2017 nu det vist en anden sag

    profilbillede
  • #80   11. aug 2017 Det lader til at være helt i ejerens ånd efter hvad man læser.
    Er åbenbart helt normal kutyme at kunderne trues til at betale for "glemte effekter", slid på anlæg, defekt dankort automat, defekte støvsugere osv.

    Det er dårlig stil at ty til at true nogen om det er den ene eller anden vej.

    Tvivler på forretningen kan rettes op efter en sådan sag.


  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #81   12. aug 2017 Ha ha - ja meget kunne være undgået, hvis ejeren selv efterfølgende havde lavet burn off striber i de andre haller. Så havde de alle været pænt ens og samtidig set ud som om, systemet rent faktisk var populært/brugt - hvilket kunne ha` givet endnu flere kunder. Men alt er jo som bekendt relativt smiley

    Trusler er som allerede skrevet nederen i begge retninger. Hvem får lige større lyst til, at betale en uacceptabel/horibel regning efter at være blevet truet - eller at eftergive et krav efter man er blevet truet?

    Endnu værre bliver det så kun, hvis udeforstående kommer med trusler/hærværk!..


  • #82   12. aug 2017 Der er mange der på Facebook har skrevet de kører derned og laver brænder i alle hallerne og brænder det helt ned. Hvorfor gør de det så ikke, eller er det bare en flok tøsedrenge der gemmer sig bag en skærm når det kommer til stykket?

    Trusler, uanset hvem, er bare for dumt. Men har da hørt at Brian er blevet truet på livet, det samme med hans familie. Det er sku ikke iorden


  • #83   12. aug 2017 Det et vel som at sige : karma is a b*tch - flager gerne når der holdes konkurs auktion

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #84   12. aug 2017 Nu har ham Brian ikke selv været for fin i kanten. Han har også truet med bål og brand, hvis man da kan tro på alle de kommentarer.

  • #85   12. aug 2017 Som jeg også skrev tidligere. Det er vist bedst at ham Brian stopper med at drive virksomhed, hvilket meget snart sker.
    At man kan fejle på så mange niveauer som erhvervsdrivende er mig stadig en gåde. Så det er nok bedst at han bare lukker.


  • Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 18 Emner: 5 Svar: 98
    #86   13. aug 2017 Hmm.. - ja overordnet set forstår jeg virkelig ikke, hvordan folk kan få sig selv ud i den situation, hvor trusler om død og ødelæggelse flyver rundt uden nogen form for realitetssans smiley

    Tænk hvis jeres kærester/koner "flamede" i lige så høj grad - hver gang hun/han skulle vaske "bremsesporene" ud af jeres underhylere hehe..

    Apropòs - så er det jo sådan, at det ene ord altid tager det andet - IKKE SANDT?

    Derfor er der vist ingen tvivl om, at ingen af de involverede er guds bedste børn, MEN at halejeren startede tingene op med en ublu opkrævning, der også ville få mit (host) vand i kog.

    Dette skal/bør så IKKE få andre til, at opføre sig som idioter overfor nogen af dem, da dette kun er med til, at stadfæste hvad mange mener om især de yngre bilbrugere!

    Nemlig at de (både dem og de fleste andre) er irrationelle, agressive, impulsive og derfor reagerer hurtigere end hjernen kan nå at følge med i .. trist men sandt smiley

    Selv tror jeg, at dette ofte er overdrevet, da f.eks. min egen søn og hans kæreste begge må siges at være kølige (cool) og velovervejede (tænkende) i samtlige af de situationer (også voldsomme) jeg har set dem i smiley

    Så noget godt har jeg da fået afsat hehe..

    Med andre ord kære medbilister - Ro på - Mange tak smiley
    Kim


Kommentér på:
Dyr bilvask

Annonce