{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Corolla e12 lille siderude {{forumTopicSubject}}

Hej folk,

Der er desværre en eller anden idiot der har smadret den lille trekantede siderude (højre side) på min corolla.

Det er e12 serien.

Er der nogen der kan hjælpe med hvor sådan en kan opspores brugt? Har forsøgt nogle ophug søgeportaler, men det ser ud til de har alt andet end ruder...

På forhånd mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corolla e12 lille siderude
  • #1   2. jan 2018 Det kan næppe betale sig at købe den brugt. Uden at være helt sikker vil jeg tro at en ny kan skaffes for 5-700 kroner .

    De her er bare hurtige og friske, men jeg er i tvivl om de handler med privatpersoner ?

    Ellers er jeg sikker på de henviser til en af deres forhandlere:



    http://partlink.dk/tommy/login.asp

    God fornøjelse .



  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #2   2. jan 2018 Hvad med carglass, dansk bilglas osv?

  • #3   2. jan 2018 Hvis det er den lille trekant i bagdør, kan det være lidt af en opgave at skifte den rude. Afhængig af opbygning skal man nærmest have skildt det meste af døren ad for at komme til. smiley

    Med det sagt, så kan jeg ikke se nogen grund til at ophuggere ikke skulle ligge inde med dem. Men der er nok slet ingen tvivl om, at du bliver nød til at ringe/køre ud og spørge dem direkte. For tvivler stærkt på at de ligger dem i netkataloget smiley


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 86
    #4   3. jan 2018 Inden du jagter hele Danmark tynd, så gør lige dig selv en tjeneste og spørg hos Toyota. Der er ofte en helt uforklarlig logik i deres prissætning - og det ser ud til, at du er heldig smiley
    Ifølge den (gamle) prisliste jeg har adgang til, koster ruden (partnr. 68123-02120) et par hundrede hos mr. T himself, mens tætningslisten til at montere den i koster det dobbelte ??

    Jeg er stødt på underlige priser før: jeg havde et tæret håndtag til bagklappen på en e8. Det kunne ikke fås løst, men kun som "assembly" med cover, pakning og nummerpladelygter til over 2000,- - eller som "cover" (præcist det samme, cover komplet med greb og tætningsliste, blot uden de to Hella-lygter) til kr. 84,-...!

    Så prøv lige at give nærmeste Toyota et kald. Du kunne jo oven i købet være heldig, at der ligger en på en hylde et sted...


  • #5   3. jan 2018 Den i bagdør koster 241,25 med moms
    Den i bagskærm koster 755 med moms

    Ska du ha?


  • #6   3. jan 2018 Mange tak for alle svarene. Jeg kom dog i tanke om, at jeg har glasskade forsikring på bilen. Ringede til forsikringen i dag, og de dækker ruden.

    Sjovt nok er det logiske nogle gange det sidste man tænker på i en træls situation.

    Igen, Mange tak for jeres svar. smiley


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #7   3. jan 2018 Glasskade uden selvrisiko er fedt at have med i sin forsikring. Jeg fik skiftet en frontrude i bilen, da et stenslag blev til en 50 cm revne. Så vil jeg da gerne betale lidt mere i forsikring, og slippe for at tænke over den slags.

Kommentér på:
Corolla e12 lille siderude

Annonce