{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
167 visninger | Oprettet:

Audi 80 B4 cabriolet erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle der kan bidrage med nogle erfaringer på nævnte Audi?
Køreegenskaber?
Driftsikker?
Osv osv

Samtidig må I også gerne kommentere på udseendet af modellen

Er den gammel og kikset eller cool coming up classic?

Alle inputs modtages gerne

Mvh Thomas

Kommentarer på:  Audi 80 B4 cabriolet erfaringer
  • #1   2. jan Smag er vel forskellig hvis du kan li den så er det vel godt.
    Hvad andre mener kan man jo ik bruge til noget..
    Jeg syntes selv den har klassiske linier over sig.. men hva faen ska du bruge andre mening til?;).. køb den hvis du kan li den..

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    nov 2015

Emner: 2 Svar: 10
    #2   2. jan Har en 2,6 fra 95.
    Synes selvfølgelig at designet holder max:).
    Om den er driftsikker skal jeg ikke kunne sige, har kørt ca. 1000km. I alt på de 2 år jeg har haft den, dog uden problemer.
    Hvis du skal finde en så se godt efter rust i forskærme og på bagskærmen hvor den kan ramme den bagerste kofanger.
    Listerne i bunden af dørerne skal også være pæne. Kan gemme på rust, men det kan også bare være metallet i listerne der er rustet.
    Skærme og disse lister, døre samt indvendig beklædning kan være lidt dyrt at skift da disse dele ikke passer sammen med den almindelige B4. Den deler nogle plade dele med Coupé.
    Lige en detalje til slut, jeg mener at alle 80 cabriolet hedder “type 89”

• #3   3. jan modellen er skam fin nok har selv haft en sedan 2.0i det en rigtig skod combi til den type bil , 90hk til at trække næsten 2ton det ikke særligt spænde ,der findes galvaniserede udgaver af audi 80 og tro mig de kan stå uden noget rust selv her i 18 , skulle jeg have en cab ja så havde jeg valg en model fra 97-98 med den nyer type motor og 125hk 1,9tdi med en chip er heller ikke dårlig , 2 solide motorer

• #4   3. jan Tak for de indtil videre gode inputs.
    Jeg ved i øvrigt godt hvad jeg selv synes om modellen, men derfor er det alligevel interessant at høre andres mening om modellen

Kommentér på:
Audi 80 B4 cabriolet erfaringer