{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

V8 til 750.000 kroner {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på Ford Mustang GT og den står i 650.000 - 700.000. Det er naturligvis de 421 Hk / V8 motor, som tiltaler mig. Jeg har generelt kigget på andre mærker (nye), men har ikke kunne finde tilsvarende.

Hvad ville i kigge på, hvis i ville have tilsvarende motor i den prisklasse og det skal være en ny bil?

Kommentarer på:  V8 til 750.000 kroner
  • #2   7. jan Jeg var i USA her i sommers og kørte 10 dage i så'en jeg blev sgu' forelsket - jeg tror ikke du finder nogen bil i samme prisklasse med samme format!.
    Man kan sige det som er fantastisk, en NY bil i dette prisleje - det er for mig oz yderst fristende.

Men jeg er i konflikt med mig selv!
    Jeg er normalt ikke til amerikanske bil.!!!
    Men denne bil giver virkelig køreglæde

• #3   7. jan godt nok ikk en ny bil men hvis det er i den kaliber så en camaro

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/chevrolet/camaro/62-convertible-aut-2d/3325088#image3

• #4   7. jan eller en challenger den er sku rå nok

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/dodge/challenger/57-hemi-aut-2d/3313353

• #5   7. jan Synes den nye Camaro er federe end den model der linkes til
    Synes også Chargeren er federe end challengeren
    Ved godt det halve er lyden, men kørte en Edge 2,7 Ecoboost som lejebil og der er altså smæk i den motor, ville overveje den over V8'eren i en Mustang da den nok er mere afgift venlig også med henblik på grønejerafgift

• #6   7. jan Hvis du selv har mod på at importere, så prøv at kigge i Australien. Der er flere mærker der nede der køre ned v6 og v8 i 4+ liters klassen. Personligt synes jeg deres holden ute er ser ret lækker ud

• #7   7. jan #5, synes den nye camarro ser lidt blødere ud og ikke nær så rå, dog er den flottere indvendigt.
    og chargeren er sku os lækker nok

• D.D
    D.D Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 36 Følgere: 3118 Emner: 634 Svar: 5.087
    #8   7. jan Har også kørt den 5,0-liter V8 på bane og vej. Kan godt forstå din lyst til den. Lyden og kræfterne, samt en pris til at betale. Mener faktisk også, at det var den mest solgte Sportsvogn i Tyskland sidste år. Personligt ville jeg vælge den med aut. da det mest af alt er en GT'er

Ellers er der jo en Audi A5 med 190 Hk....

• #9   7. jan #5
    Hvem gider køre i en højrestyret bil?
    Hold kræft svarene er ikke blevet mere intelligente siden jeg sidst loggede på.

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   7. jan EcoBoost bliver ikke løsningen, selvom det med garanti er en god motor og bil :-).

Jeg har kigget på både Challenger og Camaro. Et umiddelbart problem er, at mærkerne ikke længere er repræsenteret i Europa, og det bekymre mig i forhold til service, reservedele o.s.v?

Personlige appellere den nye mustang 2018 mest til mig, hvad de fleste parameter angår, og Ford trækker sig nok ikke lige med det samme.

• D.D
    D.D Online Tilmeldt:
    jul 2008

#11   7. jan Camero og Challenger vil altid være dyre, da de ikke bliver bygget til os Europæere. Den Mustang er jo bygget til os Europæere - der er også forskel imellem den Amerikanske og Europæiske. Bl.a. har den andre baglygter, motorhjelm og mindre kræfter.

• #12   7. jan du kan købe reservedele direkte fra usa, det er enda billigere end hvis du skulle købe det her? og tror sagtens du kan finde et autoriseret værksted som kan reparere sådan en hvis der nu er noget.
    ford mustangen er os fed, men har siddet i begge to mustangen og challenger, synes helt klart finishen og interiøret er bedre i den sidste. men når alt kommer til alt så er de alle badass biler som giver en smil på læben HVER GANG.

• D.D
    D.D Online Tilmeldt:
    jul 2008

#13   7. jan Men kommer der ikke told på de dele så?

• #14   7. jan Kan det passe det kun er en 4 cyl Ecoboost der ligger i Mustang? Hvorfor har de ikke smidt V6'eren i fra Edge, eller er det kun herhjemme den er med 4cyl

• #15   7. jan ikke altid, det kan være man bliver snuppet og skal betale, har selv bestilt mange ting fra Asien, usa, Canada osv, kun 1 gang har jeg skulle betale told.

men kan se på skats side der kan man beregne hvad det koster.
    fx hvis man køber bremser til 600 kr inkl. fragt så er der ingen told fordi det er først efter 1150 man skal betale told. dog er der moms på 25% så det vil i det tilfælde koste 750.

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jan 2018

#16   7. jan En løsning med at bestille reservedele fra USA o.s.v er utopi for mig. Jeg ved ikke engang hvordan jeg skifter dæk.... Jeg kan godt lide den 'convenience', der er ved et mærke-værksted - og så kan jeg måske frygte, at man kan komme til at vente flere uger på en del, hvis man mangler den.

Tusind tak for input

• D.D
    D.D Online Tilmeldt:
    jul 2008

#17   7. jan Den kunne fås med V6'er i USA, men den blev taget af programmet p.ga Ecooboost'en var hurtigere og bedre.

• #18   7. jan Sjovt 2,7'eren V6 er da stærkere og har mere moment, har ikke prøvet den 4 cyl i Mustang, men de 335 turbo heste var rigeligt til Edgen

• #19   7. jan 4 cylinder i en Mustang ?
    Det lyder fuldstændigt forkert .

Så tror folk sku´da bare man har købt en kitcar ?

Tror nu heller ikke denne Mazda MX-5 lyder som en Mustang ?

• D.D
    D.D Online Tilmeldt:
    jul 2008

#20   7. jan Cameroen fås med en 2,0 Turbo. Under oliekrisen, så var den mest populære Mustang også en firecylinder - det er ikke noget nyt,

• #21   7. jan min far vil gerne sælge hans ctsv stationcar fra 11. hvis det er noget ?

• #22   7. jan Bare nysgerrig. Hvad kører du i nu.

• #23   7. jan en amerikaner er med 8 propper ellers køb en c1...

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jan 2018

#24   7. jan DSB & Nissan Micra....

og en sjælden gang på en R6'er, når sol og måne står helt rigtigt...

ctsv fra 11 er ikke aktuelt, desværre.

• #25   8. jan Hvad er det ved Mustang'en der tiltaler dig? Er det design, lyd, køreegenskaber, noget 4. eller en kombination?

At pege på alternativer kræver lidt kendskab til dine præferencer.

Jeg skiftede min US-bil ud med en tysker for ca. 2.5 år siden, og fandt noget af den vildskab og intensitet jeg savnede i Corvette'en.

• #26   8. jan 9# for dit bud var bedre? Du er da bare en klaphat af dimensioner.

• #27   8. jan #9 jeg ville sku være ligeglad hvad side jeg sad i.

Forstå godt man vil købe en ny mustang. Camaro er super fed også Corvette'en kan jeg ikke lide røven på. Men ellers kan man vel importere end HELLCAT (Nøj jeg tror sku jeg savner Christian F lidt O.o)

• Nikolaj N
    Nikolaj N Online Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 10 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 209
    #28   8. jan Den nye Mustang er da rigtig fed og skulle kører rimlig ok af at være en amerikaner.

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jan 2018

#29   8. jan Carsten @ Ja - den gule corvette har jeg været ude at køre en tur i Silicon Valley - kan jeg huske :-). Det er umiddelbart kræfterne - altså HK+V8 (lyden) til den - relativt - lave pris på ca 700.000 kr.

• #30   8. jan jeg havde snuppet noget v8 med kompressor hvis jeg havde 700.000, men indtil da køre saaben ok :-

• #31   8. jan #29
    Jeg havde ikke lige set at det var dig, Casper

Ja, der er ikke mange andre nye biler, i den prisklasse, som giver samme specs. US V8'ere har typisk et stort moment, allerede fra ganske få omdrejninger, så de giver typisk mere oplevelsen af at blive trukket tilbage i sædet under acceleration, end biler der tager mange omdrejninger gør. Jeg synes også at Mustang har den fedeste lyd af de tre mest populære muscle cars.

Jeg kender flere der har Mustangs, og de skulle være ret problemfrie at eje. Og ja, det er da en fordel at de kan serviceres ved Ford i DK.

• #32   8. jan BMW M2 fås næsten til den pris, dét er en køremaskine!

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jan 2018

#33   10. jan @carsten tak for input. Det lyder lovende.

@AHJ - ah 943.265 i vejl. pris - Det er over mit budget.

Kommentér på:
V8 til 750.000 kroner