{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Rolf S
Rolf S
Tilmeldt:
23. feb 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Seriøs forhandler eller privat sælger søges. Jeg søger en MB W169. {{forumTopicSubject}}

Hej forum,

jeg vil høre om I kender til en seriøs forhandler eller også en privat ejer af en W169 som ønsker at sælge den. Jeg har netop afhændet familiens Mercedes Benz A-klasse W168 og er som sådan "forelsket" i dens grundlæggende konstruktion. Derfor søger jeg nu efter en W169 model.
Jeg kan betale kontant. Benzin eller diesel er begge fint. Farven må dog helst ikke være sølv eller sort (men det er ikke det primære).

Jeg er blevet brændt af af Starmark Vejle som solgte en W169 som jeg havde booket - så dem har jeg desværre ikke tillid til.

En privat sælger i Odder ville pludselig have mere for sin W169 end hvad vi havde aftalt.

Så jeg er lidt i vildrede med hvem man kan stole på. Måske er det bedst at jeg køber fra en forhandler eller privat på Sjælland?

Kender nogle herinde til en forhandler eller en privat sælger, så skriv det meget gerne. Det skal bare være en seriøs sælger (hvis man kan sige det sådan).

På forhånd mange tak,
med venlig hilsen
Rolf
2610 Rødovre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøs forhandler eller privat sælger søges. Jeg søger en MB W169.
  • #1   23. feb 2018 det er vel bare at søge på bilbasen, der er vel rigeligt til salg af dem.

  • #2   23. feb 2018 nok mere held på bilbasen(som skrevet ovenfor)
    dba.dk
    guloggratis.dk

    eller marked her på siden,
    det er det, det skal bruges til.

    da man ikke må køb eller sælger noget her i forummet


  • Rolf S
    Rolf S Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   26. feb 2018 Jo, jeg har nemlig søgt på div. baser og portaler efter den model jeg leder efter. Det er prøvet og jeg må jo nok blive ved. Det jeg søger er om der er nogle - herinde - som kender til en forhandler eller en privatperson som står og skal sælge. En som man kender til og kan anbefale. Ikke blot de gængse portaler.
    Men tak for jeres svar alligevel.

    Jeg vidste ikke at man ikke måtte købe og sælge herinde og en anbefaling kan jo måske tolkes som et salg.. så jeg må nok blot selv søge efter en seriøs sælger af den model jeg har kig på.

    Mvh
    Rolf


Kommentér på:
Seriøs forhandler eller privat sælger søges. Jeg søger en MB W169.

Annonce