{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Simon F
Simon F
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Ny enden for biler {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen jeg er ny inden for biler og ved næsten ik en skid om noget som helst inden for det så håber der er nogen her inde der gider og bruge bare lidt tid på og forklare mig lidt om hvad der er godt og vide osv står og skal tage kørekort og købe en brugt bil men ved ik hvor det er billigst og tage kørekort og hvor det er et okay og tage det, som sagt ved jeg ik rigtig noget om biler så det ville også være dejligt hvis der var nogen der kunne fortælle mig hvilke biler der er bedst og billigst at køre i, også i udgifter

Kommentarer på:  Ny enden for biler
  • #1   13. mar Et spørgsmål ingen kan svare dig på.

• Simon F
    Simon F Tilmeldt:
    mar 2018

#2   13. mar Spøger jeg sikkert dumt men hvorfor

• #3   13. mar Det nemmeste er at kontakte flere forskellige køreskoler i dit område og finde ud af priser på lovpakken til kørekort. Bilen kan du tids nok finde ud af hvad skal være for en. Kørekortet er jo vigtigst, for uden det er bilen jo ligegyldigt.

• Simon F
    Simon F Tilmeldt:
    mar 2018

#4   13. mar Ja det rigtigt nok men kunne godt være at der var nogen her enden der kendte en god kørelære i odense
    Og det med bilen kunne jeg da forstille mig at der var stor forskel på hvad der er godt og hvad der er lort fx scooter ved jeg da at pgo er noget lort men Yamaha er meget beder det ene skal man lave på hele tiden og den anden virker bare og køre som den skal

• #5   13. mar Med hensyn til at tage kørekort, så kommer det an på hvor du bor henne og hvordan du er til at tage ordre..??
    Med hensyn til bilen så kommer det igen an på hvad du selv tænker, da vi ikke er ens.. Nogen kan rode selv, andre kan ikke, nogen elsker bilen højere end konen, andre ser den som en ligegyldig ting..

• S  J
    S J Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Svar: 87
    #6   13. mar Du har en masser at lære du skal på nettet og læse op om alt muligt den kan man ikke fortele vi kan gi kun en råd men du skal selv bruge masser af tid som vi andere har gjort at lære den du skal brug i livet hæld og lykke med det

• #7   13. mar Og alle ting har gode og dårlige dage.. Også yamaha og pgo..

• #8   13. mar du kan starte med at lære at bruge kommaer og punktummer, så bli'r det meget nemmere at forstå hvad du egentligt skriver....
    Ring rundt til forskellige køreskoler, og forhør dig.
    og med hensyn til bil, som er nemme at holde ville jeg mene at disse skulle komme i beteagtning;
    Toyota - Corolla, Carina og Starlet.
    Opel - Vectra A 2.0 8v, Astra F.
    VW - Golf og Polo.

Det er nok det bedste, alle biler fra 90'erne, kun Golf 4 fra starten er 2000'erne ville være værd at kigge på. 90'er biler er nemmere at skrue i selv, nemmere at lære og så byg videre derfra. kig efter rust i alle bilerne, kig efter motorolie der flyder ned af motor. find biler der ikke er "gejlede" det er som regel "Brian'er" der har haft dem og det betyder gerne ar de har fået tæsk (er selvfølgelig ikke gældende for alle, da der er lige så mange der ikke mener deres bil skal misbruges)

• #9   13. mar 1. Kontakt de nærmeste køreskoler, spørg om priser
    2. Studer og lær lidt om regler inden du begynder, det giver dig en fordel
    3. Kom igen når kørekortet er i hus, for det er der laang tid til
    4. I ventetiden : Find ud af hvilken bil du vil have, hvad er budgettet? Vi ved IKKE hvad DU vil.
    5. Drop de store motorer, for du har ikke råd til at forsikre det, køb noget skrammel til at starte med, som du ikke græder over at splitte ad
    6. Har du i sinde at skrue selv eller lære at skrue det, så snakker vi så gamle biler som muligt. 90'er og tidlig 2000 biler er rare at køre i og nogenlunde til at skrue i, modsat mange helt gamle biler, som kan være noget lort at køre i. Snakker vi værkstedsregninger hver gang der går noget galt, så tror jeg du er bedst tjent med en relativt ny bil af de små slags. De er billige.

• #10   13. mar hehe TROLL

• #11   13. mar ,,,,,,,,........

Kommentér på:
Ny enden for biler