{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

MadsC
MadsC
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

GLE63 AMG, BMW X6M eller RRS SVR? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvis I skulle vælge mellem nedenstående modeller ('15), hvad ville I da vælge, og hvorfor?

GLE63 AMG
BMW X6M
Range Rover Sport SVR

Jeg kan lide alle 3, og de minder da også en del om hinanden både i størrelse og ydeevne.

Jeg er dog ikke ekspert på dette område, så det kan jo sagtens være, at der én, der overskygger de andre - eller én, der generelt har problemer med det ene eller andet.

Jeg håber derfor på, at der er en ekspert eller en med erfaring indenfor ovenstående modeller, der kan give sit besyv med.

På forhånd mange tak.

Mvh.

Kommentarer på:  GLE63 AMG, BMW X6M eller RRS SVR?
  • kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 10
    #1   16. apr hvilke af dem har du prøvet??

• #2   16. apr Ville tage Mercedesen da den lyder bedst (især hvis det er den gamle 6,2L)

Edit: det er selvfølgelig 5,5'eren når den er så ny

• #3   16. apr RANGE ROVER
    de 2 andre er ufatteligt grimme.
    Havde selv gået efter end GLS, X5 eller en Disco

• #4   16. apr Ved du om det er coupén eller SUVen af GLE?

• #5   16. apr Gå ud fra at hvis man har dårlig nok smag til at syntes en X6 er fed, så siger man automatisk GLE Coupé.

• René HC
    René HC Online Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 19
    #6   16. apr Det er jo forholdvis dyre biler, og går du i tanker om leasing med tilknyttet service og garanti aftale kan du jo undgå og bekymre dig om priserne på stumper og dele

Jeg synes at x6 og gle på en eller anden måde er så anderledes og vulgære, at det faktisk er fede biler. Og det er vel nogle af de få benzin biler der kan trække 3000 kg eller mere på krogen alle 3, så du kan køre hestene eller minigraveren rundt med stil og en bil med god lyd ud af udstødningen

Men men men, hvad er dit behov, en stor bil til netop tung trailer kørsel, eller en fed bil til dig selv, eller en stor familiebil med masser af kræfter??

Det er biler der prikker til folks jantelov, og ikke vil blive taget ligegodt imod alle steder

Har du behov for en stor bil til og trække tung trailer, havde jeg nok taget en mere egnet 4x4 diesel model, og så en Porsche til søndags turene. Det bør være muligt for de 20.000 kr eller mere om mdr budgettet vel er på

• MadsC
    MadsC Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #7   17. apr Bilen skal udelukkende bruges til transport af egen person og familien nu og da. Jeg kan godt lide at stige op og koere i en stor rummelig bil, hvorfor det er disse modeller jeg kigger paa. Jeg synes ikke Cayenne er saerlig flot (det er nok bare mig).

Jeg har proevekoert SVR og GLE63 AMG Coupe. X6M'eren har jeg stadigvaek til gode. De koerer som en droem, og har alt hvad hjertet begaerer i udstyr.

Jeg er lidt "bekymret" for bagsaedepladsen paa Mercedesen og BMW'en. Dette er mit issue i forhold til dem - men jeg ved ikke om det reelt er et problem.

Jeg soeger ogsaa lidt svar paa, om der er noget man skal vaere saerlig opmaerksom paa ved nogle af dem. Synes jeg har hoert, at RRS har det med at gaa lidt for ofte i stykker fx.

• René HC
    René HC Online Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 19
    #8   17. apr Hvis der ofte skal sidde nogle på bagsædet stjæler taglinierne jo en del plads i sådan en coupé

Ret beset er det jo bare en coupé hvor luftundervogn/gevind er skruet op og ikke ned

Skal du lease ville jeg tage en aftale med service så du kender alle udgifter, og kun skal tage højde for scrapværdien som en mulig bombe under ejerskab.

Er vi ude i et køb, kan driftssikkerhed og omkostninger til mekaniker og dele jo hurtigt ødelægge ens økonomi fuldstændig.

Men vi snakker vel biler til 2.200.000-2.800.000 kr fra ny, så har man råd til afskrivning på sådan en bil så betyder det ganske givet nok lidt mindre. Uden jeg har regnet særligt på det, snakker vi vel afskrivning i størrelses ordenen 200.000-500.000 kr om året alt efter prisen på bilen og hvor mange år den ejes

Men personligt ville jeg tage den som du synes bedst om, den du synes giver det største smil på læben og bare føles mest rigtig.

En så dyr bil købes jo på ingen måde med fornuft, men med hjertet. Kan man bruge det et okay lønnet ægtepar tjener om mdr på en bil, så må man også kunne forvente der kan komme en større udgift en gang eller to i løbet af et ejerskab

Range Rover dele er eftersigende billige i England, hvis du kender en der kan skrue i sådan en. BMW og Mercedes kan det sikkert svare sig og få skruet på dem syd for grænsen

Kommentér på:
GLE63 AMG, BMW X6M eller RRS SVR?