{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Supra mk4 na auto el manuel {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg sidder og kigger på en supra na til max 10.000 euro. Har fundet 2 stk begge med 235/238hk suge hk. Den ene er rød hvor den har nogle lakskader samt den har kørt 161.000km. Den har ikke læderkabine men den har manuelgear. Han forlanger 9990 euro.

Den er rød har lak skader så en ny lakering må til. Det kan nok gøres igennem en kammerat der kunne male den samt der må kunne findes en flot sort læderkabine til den.

Så er der nummer 2
Sort supra mk4 kørt 131.000km også NA med 235/238hk. Den ser rigtigt pæn ud på billederne samt der er læderkabine i og så kan jeg nok måske handle den ned i 8000euro. Koster 8650euro. Dsv er den med auto og vil nu gerne selv kunne skifte gear samt hvis der lige skal ligges sidelæns. Så er manuelgear noget nemmere.

Men hvad synes i jeg skal vælge. Og hvorfor. Hvis det blev den sorte så ville den uden tvivl få manuelgear. Har som sagt et max budget på 10.000euro.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Supra mk4 na auto el manuel
  • #1   24. apr 2018 For en differens på næsten 2000 euro, burde den sorte næsten kunne bygges om til manuel for de penge.

  • #3   24. apr 2018 Havde forstrukket automat gearkassen. Den fungere godt og gør ikke bilen dårligere i min optik.

  • #4   25. apr 2018 jeg ville til enhver tid vælge manual i den årgang/bil. men det jo smag og behag. og hade jeg købt den med automat hade jeg ombygget den til manual.men tag da ud og se begge to og prøv dem. Så kan du jo tage stilling til om det kan betale sig at ombygge den med automat. eller det er bedre at male og skiftet kabine i den røde. evt.

  • #5   25. apr 2018 Ja er også mere til manuelgear. Men fandt en i holland med kun 101.000km men den er 1900euro for dyr så spørgsmålet om jeg kunne være heldig at overtage den med et bud på 10.000euro. En de har købt på auktion kan jeg læse mig frem til. Står i rigtigt fin stand samt der er lidt skørter og bagpot på den men der skal stadig 2 lædersæder i den :). Men er man seriøs så burde de nok godtage et bud på 10.000euro og så er bilen hentet samme dag. Bruger proauto i Århus har kun hørt godt om dem så de får lov til at hente den samt stå for afgift og finansiering osv. smiley

Kommentér på:
Supra mk4 na auto el manuel

Annonce