{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vandvidsbilist på motorvej
  • #1   11. maj 2018 Spritbillister, vi slipper aldrig af med dem, desværre...!!
    I det mindste kørte han da ikke mod trafikken smiley


  • #2   11. maj 2018 Han har da ramt en polo.. Hvis det var min bil han ramt havde jeg kørt efter og stoppet ham sku :s

  • #4   11. maj 2018 Bare bank i ham så flyver han mere end han flyver allerede..

  • #5   11. maj 2018 #4
    Ja gør du det mens det bliver filmet, så kan du være ret sikker på en fængselsstraf og en kæmpe regning efterfølgende....!!


  • #6   11. maj 2018 Vi får at vide, at vi naturligvis skal passe på os selv, men da jeg spørger, om det betyder, at vi må køre stærkere end fartgrænsen, er svaret ja, siger Brian Rimdal fredag til TV2 ØSTJYLLAND.

    hahahha, hvem betaler regningen hvis man så selv køre galt pga. den høje fart......


  • #8   11. maj 2018 se linket i opretterens indlæg...det står længere nede i teksten smiley

  • #10   11. maj 2018 ja, det må de sådan heller ikke, men om borgeren har misforstået beskeden, kan vi jo ikke vide.

  • #11   11. maj 2018 det ik sikkert han er fuld.. det ligner standart århus v kørsel..

  • #12   11. maj 2018 hahahah

  • #14   11. maj 2018 De der jounliater skal stoppe. Nej der var ikke ved at ske en katastrofe der var ved at ske et uheld. Og han var ikke vandviddig han var fuld..

    Så vandvidsbilist var ved at lave en katastrofe bliver til fuld bilist tæt på at lave et uheld på motorvejen... Kan slet ikke snuppe de der curling journalister


  • #15   11. maj 2018 #6
    Det gør vedkommende selv.

    #9
    Nej det kan politiet ikke, men det gør lovgivningen.

    #10
    Udrykningskøretøjer er normalt de eneste, der har lov til at bryde færdselsreglerne, men privatpersoner kan også i nogle særlige tilfælde køre udrykningskørsel - som i dette tilfælde.

    Normalt vil det være akut "ambulance" kørsel, men det kan også være tilfælde som her hvor "politi" kørsel kan komme på tale, eks. når man deltage i politimæssigt arbejde som borgen gjorde i dette tilfælde.

    Det er dog også værd at bemærke, at selvom man under civil udrykning må tilsidesætte normale færdselsregler som hastighedsgrænser og lignende, så skal du fortsat sørge for ikke at køre uforsvarligt eller udsætte andre trafikanter for fare - præcist ligesom udrykningskøretøjer skal.

    bilag:

    Bekendtgørelse om udrykningskørsel
    § 3 stk 2
    "Motorkøretøjer, der efter færdselslovens § 7, stk. 4, under kørsel i et enkelt tilfælde er ligestillet med et udrykningskøretøj."

    Færdselslovens § 7, stk. 4
    "Motorkøretøj, der i et enkelt tilfælde benyttes til kørsel med alvorligt syge eller tilskadekomne eller i et andet lignende øjemed, som ikke tåler opsættelse, og som foran på køretøjet på iøjnefaldende måde har anbragt en hvid dug, er under denne kørsel ligestillet med udrykningskøretøj. Føreren af motorkøretøjet skal snarest muligt, efter at sådan kørsel har fundet sted, give politiet meddelelse herom. Uberettiget anvendelse af hvid dug er forbudt."

    Den hvid dug vil i dette tilfælde kunne fraviges grundet omstændighederne ikke tillod det, af hensyn til opgave og trafikfare.


  • #16   11. maj 2018 #2

    Det jo kun en polo.

    Men hvis nu man var "gangsta". så rullede man da lige ned og skød efter dækkende for at standse ham smiley


  • #17   11. maj 2018 Når jeg møder sådanne, så ringer jeg til politiet, og oplyser at jeg stopper vedkommende, så kommer de også lidt hurtigere ud.

  • #20   11. maj 2018 #19 hvad har det med emnet at gøre?

  • Dustie D
    Dustie D Tilmeldt:
    nov 2015

    Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 64
    #21   11. maj 2018 Det må være en BMW ejer der har lånt en bil.

Kommentér på:
vandvidsbilist på motorvej

Annonce