{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Clio går ud, ESP lyser, bil kan ikke starte igen? {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger det meste, men bilen bliver kraftigt baglæsset, og så efter mere end 100 km kørsel går den ud stille og roligt og man kan lige trille ind på en rasteplads ved motorvejen, hvad går der galt her?

Hvorfor kan den ikke starte igen?

Den er fuldt serviceret og har kørt 66.000 km, benziner, stort service for et par uger siden og siden skift af en del af AC hvor bilen var rimeligt adskilt.

Den er fra før 2014.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clio går ud, ESP lyser, bil kan ikke starte igen?
  • #1   26. maj 2018 Det bedste er nok at få tester på og se hvad den siger smiley

  • #2   26. maj 2018 uden tester eller at stå med bilen og fejlsøge

    så gætter man kun på fejl


  • #3   26. maj 2018 Det kan være mange ting el fejl filter og flere ting. tester på så står der nok en fejlkode hvad der er sket

  • #4   26. maj 2018 Det er ikke nemt når den står ude på motorvejen.

    På med tester er nærmest blevet et universal-svar på alt efterhånden, og det er da også det der sker, deres svigersøn er nyuddannet mekaniker og hans far er selvstændig mekaniker med eget værksted, så de finder nok ud af det.

    Men det er sgu fedt når man kører i 2 biler til Sjælland og deres 5-6 år gamle med km 66.000 bukker under på vejen hjem, mens Octaviaen fra 2000 bare cykler der ud af trods kun km 474.000, flere lamper lyser, der er noget galt med turbotrykregulering, den ligner en gammel alkoholiker, men hjem det kommer den bare altid.

    Man kan holde liv i meget gammel lort bare man gider gøre en lille indsats.


  • #5   26. maj 2018 har du prøvet at taget Strømmen fra den evt og se om det hjælper på at den kan starte. Det kan jo være en fejl den tror den har. men ja alle de tdi maskiner jeg har haft i min passater der er jeg også altid kommen hjem. også selv om der skulle have været noget galt. men det med man altid siger sæt en tester på idag,er nu at de biler er bleven så fyldt med computer Der styre alt. Så bare de tror der er en fejl så lukker de ned.

  • #6   26. maj 2018 Jeg har ikke hørt noget fra min bror siden de tlf samtaler sent i går aftes, men skal nok høre historien og poste den her, jeg er jo også selv meget interesseret i årsagen.

    Skal lige indskydes der har været uautoriseret mekaniker på kondensator udskiftningen, hvor meget af bilen var skilt ad, samt forbroen skulle flyttes ned.


Kommentér på:
Clio går ud, ESP lyser, bil kan ikke starte igen?

Annonce