{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.458 visninger | Oprettet:

BMW 118i (Msport + auto gear) VS Mercedes A200 (Auto) {{forumTopicSubject}}

Hey,

Var lige ude og prøve den nye mercedes A200. Det er altså heller ikke en dum bil, og kører egentlig rimeligt. + Den har en masse lir! Nu er så spørgsmålet, hvad bør man vælge. Mercedes en dyrere hvis den skal have en masse udstyr i, men som standard har den et okay niveau. Spørgsmålet er hvad man bør vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 118i (Msport + auto gear) VS Mercedes A200 (Auto)
  • #1   17. jun 2018 det er en smagsag. begge biler gør det vel godt og har deres plusser og minusser. personligt havde jeg valgt 1' serien, men så skulle det være minimum 120i. da jeg ikke er så meget til 3 cylindrede biler som den 1.5 motor i 118'eren.

    tror de fleste nok vil vælge mercedesen pga den der store digitale skærm og speedo som er i ét, som i e'class og s'class , men det er helt en smagsag.


  • #2   17. jun 2018 Ja må indrømme at alt det hitech i mercedes trækker en del smiley Men BMW med Msport kører nu også ganske fortrinligt smiley

  • #3   17. jun 2018 køb den du synes er dig , så fortryder du ikke i længden, så vælg med hjertet og ikke andres meninger .

  • #4   17. jun 2018 se den her den udkom igår , han fortæller om bilerne og plejer at lave gode review.


    https://www.youtube.com/watch?v=LS79kQ6wblA


  • #5   17. jun 2018 specielt tilsidst i videoen, kan du se at han siger bmw'en er den bedste til at køre(kommer ikke som en overaskelse) , audien er mest praktisk, hvor mercedesen kommer tæt på bmw i kørestil dog ikke helt, men den kommer også tæt på audien når det kommer til det praktiske, men vinder pga teknologien( ikke overaskende ) bmw'ens interiør er det samme som i en 2012 model 1 serie, og audien er heller ikke helt med dog tætteren end bmw . så det er et valg mellem en helt ny model ( mercedes ) vs de andre to som ikke er nye mere.

  • #6   17. jun 2018 havde taget den der talte til mig efter en køretur.

  • #7   17. jun 2018 Jeg vil til enhver tid vægte køreegenskaber og motor højere end udstyr. Udstyr kan være rart nok at have, men det er jo ikke noget der gør en bil sjovere at køre i.

  • #8   17. jun 2018 Enig Carsten smiley

  • #9   17. jun 2018 Den er faktisk meget fin den video, den sætter det hele lidt i perspektiv smiley Har desværre ikke haft mulighed for at prøve 118i m sport endnu. Prøvede en 118d idag. Var dog ikke fuldstændig blown away smiley Måske d'eren bare ikke er så kvik som i'eren. Derudover var der ikke msport, så den var lidt kedelig. Så mangler lige det rigtige sammenlignings grundlag smiley

  • #10   17. jun 2018 Jeg har kørt lidt forskellige BMW'er, både med og uden M Sport pakke, og jeg synes at forskellen retfærdiggør merprisen. Jeg ville nok ikke vælge en BMW uden.

    Men det kommer selvfølgelig også an på ens behov og kørestil. Skal man køre 50.000 km på motorvej hvert år, eller kører man ofte en tur for sjov, det har selvfølgelig indflydelse på ens valg.


  • #11   17. jun 2018 er der penge til en 120i ? så synes jeg du skulle prøve sådan en , den er langt mere lækker at køre i , og larmer ikke så meget som 3 cylindrene gør.

    ellers så eventuelt en 120d hvis du kører langt...

    ville dog ikke vælge under 120'erne..

    ved dog ikke hvor meget mere en 120'er koster det har jeg ikke undersøgt.


  • #12   17. jun 2018 Konen som vi har skrevet om før, går netop fra en A180 2015 til en 1´er serie. Endelig!

    A-klassen er jo som en papkasse på løse hjul sammenlignet med 1´er serien.

    A180´ern skal dog have den ros at den er monster lækker på motorvej..


  • #13   17. jun 2018 uden at have prøvet den nye a klasse, så tror jeg den er en tand bedre end forgængeren smiley

  • #14   17. jun 2018 Ja det vil jeg da håbe..:) Det er sjældent at jeg har følt en "lille" bil som et badekar i sving..

  • #15   17. jun 2018 jeg er enig. jeg prøvet den lige da den kom ud , var ikke imponeret .. selv min gamle 120i e87 køre fenomenalt. bmw laver nogle dejlige biler der køre på deres egen måde.

  • #16   18. jun 2018 Jeg er helt enig, også selvom vi måske er farvet som BMW-folk.

    Jeg havde dog en Mercedes C320 W203 benziner i 3-4 år, og den var jeg satme glad for. Virkelig komfortabel, godt overskud og en ægte cruiser. Sammenlignet med en 330i E46 Sedan foretrak jeg C320´eren selvom jeg ikke selv forstod det. Bevares - 330´erens moment og aggresive approach var der ikke i C320´eren, men der var til gengæld en følelse af stilhed og at man blev "et" med vejen..:)


  • #17   18. jun 2018 ja præcis, det er en smagsag i sidste ende, det jeg godt kan lide ved bmw er det der som du siger aggresive approach, når du hører lyden i en række seks, så vil du have mere og mere, bilen skriger bare SMADRER SPEEDEREN , mercedes er helt anderledes , det er komfortable biler som måske for nogen unge ville være kedeligt, med mindre man vælger en c63 amg fx. smiley

  • #18   18. jun 2018 Helt enig! Mercedes er komfort og lækre aut. gearkasser imens BMW er lidt mere føling med vejen og muligheden for at føle sig lidt sporty..:)

    Jeg har en BMW 335i N54 lige nu, og jeg har aldrig oplevet noget mere spændende som ikke var en M´er. Beholder den til jeg dør! smiley

    Lige en anden undervogn på så er jeg i mål efterhånden, og den giver mig et smil på læben hver gang den bliver luftet..:)


  • #19   18. jun 2018 sådan en 335i er min næste bil det helt sikkert, fik prøvet en vens hold kæft det kørte godt, man kan kun blive glad af at køre sådan en smiley

  • #20   18. jun 2018 Det er også glædeligt at have noget man glæder sig til at starte op..:D Og ja, de kører bare godt. Der er moment hele vejen, men samtidig også muligt at køre 12-13 på literen på almindelig landevej..

Kommentér på:
BMW 118i (Msport + auto gear) VS Mercedes A200 (Auto)

Annonce