{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Km per tankfuld
  • #1   22. jun 2018 det er det de går sådan nogle smiley

  • #3   22. jun 2018 sæt en størrere tank i, så er problemmet løst smiley

  • #4   22. jun 2018 Easy-4, ser ingen grund til at skulle skrive, da folk med kendskab til bilen, som er dem jeg ønsker kommentarer fra ved det.

  • #6   22. jun 2018 kan vel køre 10 km/l

  • #8   22. jun 2018 Nem og hård, uden navn eller profil, vel egentlig bare en troll.

  • #10   22. jun 2018 Easy4 kommer galt afsted i alle tråde han skriver
    I. Sjovt nok er det altid alle andre som er nogle idioter.... Sluk nu for det youporn og få fingeren ud af prutten og vågn lidt op.


  • #12   22. jun 2018 Det bliver i så fald ikke første gang, dog ikke på
    Bg.


  • #13   22. jun 2018 Ja jeg havde også prøvet med en større tank. Evt kør lidt mere ned af bakke

  • #14   22. jun 2018 Mener bestemt at sådan en bil har 55L tank, så forbruget passer meget godt.

  • #15   22. jun 2018 mener da den har en 70 liters tank .
    http://m.automobilio.info/en/Audi/A6/A6-Avant-4B,C5/2.5-TDI-150-AG/3646


  • #16   22. jun 2018 Easy4.. Stemmer uuudddd af min kios

  • #17   23. jun 2018 HeJ
    Montér istedet en brugt tank fra en Spitfire og du kan i stedet køre 4.500km på en tankfuld.
    MVH KP


  • #19   23. jun 2018 men min passat 1.9 tdi fra 02. Den har en 62 liters tank og den køre kun mellem 700 og 750 km på ca 55 til 60 liter. Så selv den er ikke så økonomisk som jeg håbet den var. Den køre ikke længer end den jeg hade før. men du burde kunne køre 10 på literen i den du har. ved pæn kørsel.Det kørte en af mine venner der hade en magen til din bare et par år nyere.

  • #20   23. jun 2018 Min tidligere bmw e60 530d kunne køre 1000-1100 km på en tank fuld

  • #21   23. jun 2018 Min egen 1.8T kan jeg klemme omkring 650 km ud af på en tank ved øko kørsel. Det ved jeg fra en lang tur op gennem sverige med 99% motorvej og en fjer på speederen ved 90-100 km/t i karavane kørsel. Mener tanken er på 55 liter, Ikke ligefrem imponerende.

    Ved ikke hvordan i kører i de 1.9 TDI men en gammel A6 1.9 TDI fra slut 90erne kan altså gå 1000-1100 km. Igen, motorvejs kørsel op gennem Sverige. Ved ikke hvad kapacititen er i sådan en.


  • #22   23. jun 2018 Bil: 1.6 getz benzin
    Tank: 45 liter
    Opgivet til: 16.7 km/l
    Blandet køresel: ca 10 km/l
    Hvis jeg presser den kan jeg køre ca 450km pr tank.

    Standard hjul: 14 tommer stålfælge 175/65.
    Her ku jeg lave ca 500 km pr tank

    Nuværende hjul: 16 tommer alufælge 205/45
    Nu 450km. Så det er ikke ret meget jeg har mistet..


  • #23   23. jun 2018 Opel corsa d Enjoy 1.0 64 hk til 1200 kg.
    opgivet til enten 16,9km/l eller 17,9 km/l
    Før udstødningen knækkede mellem, mellempotte og bagpotte ca 14km/l til 16,/km afhængig af hvor meget by og landevej, samt motorvej der blev kørt.

    Efter udstødningen knækkede mellem 17,5km/l og 19km/l, så den får bare lov at brumme lidt indtil næste syn. Var alligevel lidt af en forhøjelse må man sige. Ved ren landevej på 80 km i timen tror jeg snilt den kan komme op på 20,21 stykker nu.

    bmw z3 cabriolet 1,9 140 hk til 1200 kg ca.
    Opgivet til 10,9km/l, køre i gennemsnit 12-13 km/l så det er ganske okay


  • #24   23. jun 2018 Jeg køre pænt i vores passat tdi. Ja de gamle 1.9 tdi motor type gik længer det ved jeg har haft flere af dem før hen i tiden. Der kan 1.9 pd tdi motoren ikke være med. men det kan den så på hvordan den går den er noget stærker end de gamle i hk og træk. plus nu vejer en passat 3bg og jo mellem 1300 og lidt over 1500 kilo kommer an på udstyr og det. hvor den passat jeg hade med den gamle motor i vejet kun 1100 kilo. Så det har også en del at sige. men de pd køre bare ikke lige så lang som den type før. nu kan man tage min Peugeot 307 1.6 hdi den køre knap 1000 km på en 55 liters tank. Det ved blandet kørsel. køre jeg pænt kommer den op på 1100km. og jeg køre aldrig tanken længere ned end kvart på mine diesel biler.da jeg er glad for mit diesel filter smiley

  • #25   23. jun 2018 Octaviaen fra 2000 og TDI 1.9 kører 18-25 km/l 475.000 km

  • #26   23. jun 2018 Hov glemte helt at begge biler er selvfølgelig benzin.

  • #27   24. jun 2018 Audi'en har en tank på 64 liter, og den begynder at klage efter omkring 320 km. Kører ca. 5.5 km/l ved alm. blandet kørsel.



  • #28   25. jun 2018 Prelude 2,2 VTi.. har aldrig været over 11,8km/l på en helt tankfuld, har til gengæld aldrig været under 9,5km/l på en tankfuld uanset hvor stærkt jeg har kørt...

    synes det er meget fint taget i betragtning af at den er opgivet til 10,5 og har 200hk... og bilen er altså i en tid hvor benzinøkonomi ingen betydning havde...


  • #29   25. jun 2018 tag den Jaguar vi har inden inde vi skilte den af for renovering. Den har to tanke. på i alt 91 liter. Det kørte den lidt over 400km på. Det sygt en tørstig fætter. men den køre nu godt.

  • #30   25. jun 2018 Freeway:

    Sådan en Jaguar er bare fed.

    Mine bedste forældre havde sådan en XJ 4.2 serie 1, den kørte de på ferie i + campingvogn sidst i 70érne og først i 80érne. Tror ikke det gik ret langt på literen, og benzinen var allerede den gang dyr i Italien. Den havde mig bekendt 2 tanke på hver 55 ltr.


  • #31   25. jun 2018 De køre også godt. ved kun jeg kunne tanke 90 liter på den . Det også en del. mener bare det var 91 men det kan da nemt være mere . Den her er en xj6 77 serie 2 også 4.2 liters. motoren har kun kørt 4000 km siden den blev total renoveret. men har svejset skærm kanter på den og paneler vanger var som nye. mangler 2 huller i bunden. Så skal den bare males og samles igen. men den har stået et godt stykke tid nu. da jeg har gået lidt mere op i den autocamper t3 luft kølet vi også har. men den er næsten færdig nu . men jaguaren står inde så om den står noget tid i nu gør ikke noget.

  • #32   25. jun 2018 Mine bedste forældres var egentlig kun født med den lille 2.8ér, men det blev ved med at brænde hul i stempel pga for uens flow på den ene cylinder. Så fandt de en højre styret skrot bil, og lagde 4.2éren i fra den. Det gjorde en del for bilen, selvom 1. gear egentlig var før højt på den 3. trins auto gear til campingvogn.

  • #33   25. jun 2018 okay ja det er et kendt problem på nummer 6 cylinder at den bliver for varm . Så den går til da vores motor i sin tid blev total renoveret blev der monteret en nyrenoveret blok fra en serie 3 i stedet for 2er da de ikke har det problem . selvom blokken er ens at kigge på. Det noget med vand kanaler er ændret indvendig i en 3er 4.2 blok. har nemlig alle de papir da den blev renoveret. Så der stod sjov nok også hvorfor der var kommer nyere blok i den. kunne se bare renovering af motoren kostet 42.000 kr også en klat penge.

  • #34   25. jun 2018 her var da vi fik den hjem. den hade stået i en laden i 10 år dengang. og kun kørt 2 år i Danmark og den er venstre styret da den kom fra sydTyskland fra starten af.

    profilbillede
  • #35   25. jun 2018 .

    profilbillede
  • #36   25. jun 2018 .

    profilbillede
  • #37   25. jun 2018 Ja de koster lidt. Men synes XJ serie 1 og 2 er de fedeste. De kunne være svære at stille så de flower ens de karburatorer, men ikke hvad en weber ikke kunne afhjælpe smiley
    Der var rigtig meget vedligehold på den motor, og min gl farfar trak da også i pinden tit, og kontrollede tændrør.


  • #38   25. jun 2018 Kæft den er lækker den Xj.

    https://www.youtube.com/watch?v=Up3BqGrVPzE

    Typisk Xj motorgang og problemer med automat choker.


  • #39   25. jun 2018 da vi fik vores var det første jeg gjorde var at skiftet olie,og renoveret begge karburator så den kørte fint. lige inden den blev sat ind og stå de sidste 3 år for den hade jo næsten lige fået renoveret motoren.da den blev sat ind for ti år siden,inden vi købte den.så ville se den kunne startet. Så den er i orden heldigvis, plus den fik en renoveret gearkassen på også dengang. har en bog over alt der er blevet lavet på den siden ny, med billeder selv pære er skreven ind. Der blev brugt ca 100.000kr på den på de 2 år den køre i Danmark . inden den blev sat ind. men syns Det fedt alt er skreven ind i den bog,den fik så også nye bund plader svejste i da den blev lavet den dengang.plus komplet udstødning og meget anden.Så den blev passet. bare synd den blev sat ind og stå så længe. men de hade da startet motoren en gang om året ca.

  • #41   25. jun 2018 og ja de lyder godt når de står og går. også når man giver dem lidt gas vil sige den har lidt bmw r6er lyd. bare den suger meget mere smiley

  • #42   25. jun 2018 Sådan en kan jeg huske jeg fik en tur i som lille dreng. Min far var Opel mand og havde en Opel GT fra hans yngre dage. Da vi fik lov at køre den glemte han alt om den Opel, i hvert fald i den halve time hehe. Stor flyder.

  • #43   26. jun 2018 Jeg har kørt disse 2 - til sammenligning: Honda Accord Tourer CTDI diesel med 140 HK og S med 180 HK. Begge havde/har et gennemsnit tæt på 20 km/l. Men du ville hellere høre om en A6 - jeg håber, at andre husker dit indlæg, men mange gør åbenbart ikke...
    I øvrigt ville det give et bedre billede, hvis du fortæller, hvor mange liter du tanker - der kan være mange km efter måleren starter sin advarsel.


  • #44   27. jun 2018 Kørte 250 km på sidste tank, som er på 63L...

    Audi S5 V8'er... Tørstig satan ved bykørsel!


Kommentér på:
Km per tankfuld

Annonce