{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

VW_DT80
VW_DT80
Tilmeldt:
16. dec 2003
Følgere: 9 Emner: 6 Svar: 5

leasing pendler vw polo vs kia picanto {{forumTopicSubject}}

hej

jeg står i mellem og skulle vælge den billigste leasing på en kia picanto eller give lidt mere for en vw polo. Skulle valget falde på polo skulle det være pga komfort, ikke så meget at den kan køre lidt længere.. Er der nogen som ved om der er mærkbar forskel mellem de 2, om de 600kr ekstra er det værd for en polo, f.eks sæderne mere behagelig?

kia picanto
https://www.bmcleasing.dk/biler/kia-privatleasing
Pris pr. md: 1.299

vw polo
https://www.bmcleasing.dk/component/zoo/item/vw-polo-1-2-tdi-5-dr-902604?category_id=69
Pris pr. md: 1.899




Kommentarer på:  leasing pendler vw polo vs kia picanto
  • #1   24. jun 2018 Er det ikke billigere at afbetale en helt ny Toyota Aygo?

  • #2   24. jun 2018 jo det er en del billigere tror ikke der er nogen fidus ved et lease de biler der
    der er jo 7 år garanti på sådan en kia så hvis du køber en nyere kia skal du kun tænke på service

    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/rio/14-crdi-77-advance-5d/3623152


  • VW_DT80
    VW_DT80 Tilmeldt:
    dec 2003

    Følgere: 9 Emner: 6 Svar: 5
    #3   24. jun 2018 ah det er kun til pendler brug et års tid.. fra århus til odense

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.874
    #5   24. jun 2018 Picanto har elendige sæder. Da jeg havde min picanto, kørte jeg ikke mere end 15-20 km og så begyndte det at gøre ondt i ryggen. Nu kører jeg corolla e10, og hold da op den har lækre sæder i forhold til.

  • #6   24. jun 2018 Den helt nye Aygo (14 dage gammel) har ret gode sæder og er noget mere lydløs end den tidligere smiley Desuden har de CarPlay, de koster vist 850 kr om mdr. hvis man finansiere den over 7 år smiley

  • #7   24. jun 2018 Som pendlerbil kan en mikrobil simpelthen ikke komme på tale, med mindre det er det absolut eneste, man har råd til. Så SKAL du op i en Polo i stedet (eller andre i samme klasse - princippet er det samme).

    Hvis du har prøvet dem begge, burde du ikke være i tvivl smiley


  • #8   24. jun 2018 Enig men kommer også an på budget, jeg blev også hurtig træt af at pendle i min (polo klassen), og synes der er noget mere komfort i 308/golf osv men bliver også noget dyrere jo smiley

  • #9   24. jun 2018 Ja sådan kan man jo blive ved, til man er oppe i Phaeton-klassen, hvis man ser sådan på det smiley Men for mig er en mikrobil udelukket. Jeg har gjort det i en periode, så jeg ved, hvad jeg snakker om, men jeg gør det ikke igen, med mindre jeg økonomisk skulle gå på røven...

  • #10   24. jun 2018 Hvad skal der ske efter 12 mdr??

    Vil du kun lease i 12 mdr, eller lave en 36 mdrs kontrakt??

    En kontrakt på 36 mdr med usikkerhed omkring brug efter de første 12 mdr virker efter min mening ikke gennemtænkt. Hvis du tegner km nok til og pendle som du gør i dag, og så kun kommer til og køre det halve efter 12 mdr så betaler du for meget. Beregner du et gennemsnit på 36 mdr og så det bliver for lidt, så bliver du straffet for de mange ekstra km

    Så jeg ville satse på og købe en bil enten kontant eller få den finansieret med en god afvikling. Så er bilen din, og du kan bedre ændre kørselsmønster undervejs

    De små biler er ikke optimale til motorvej, særligt over en lang periode. Har kørt 40 dage Frederikshavn-Aalborg i en 107'er og det går da. Men var det over en længere periode havde jeg købt noget større smiley


Kommentér på:
leasing pendler vw polo vs kia picanto

Annonce