{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Golf IV værdi.
  • #1   6. jul 2018 20-25.000 da det er en alt for sløv motor til den tunge bil smiley

  • #3   6. jul 2018 jeg er bare i tvivl om værdien

  • #5   6. jul 2018 Nu er der jo intet nævnt om tandremmen er udskiftet for nyligt samt hvilket udstyr den har, lige umiddelbart har den hverken indfarvede dørhåndtag eller soltag og er en 3 dørs smiley
    Husk bilen stadig er over 15 år og kan have dyre reparationer på vej med hhv. Tandrem, bøsninger, udstødning osv
    Desuden er de 75 heste uden moment bare ikke nok som gør motoren ofte får lidt tæsk, også selvom den har kørt 10 km om dagen i gennemsnit smiley


  • #7   6. jul 2018 den er kørt at en ældre mand .. alt er passet .. udstyr er farpilot . a/c soltag og alt andet standard el ruder og centrallås..
    kørt meget sjælden og min 40 km ad gangen. men 20-25 er ikke helt ved siden af ?


  • #10   6. jul 2018 Jeg syntes den ser fin ud til 20-25. Den er der masser af år i endnu hvis den ellers er i orden. Du kan jo være heldig at de har kvitteringer fra service og mekaniker besøg liggende så du kan se hvad der er skiftet hvornår og hvad du kan forvente i fremtiden.

  • #13   6. jul 2018 Sjovt som nogen tror man aldrig kan købe en bil hvor informationerne er gode nok og sælger er ærlig. Selvfølgelig er der snyd med km. Selvfølgelig er sælger fuld af lort. Jøsses da. Jeg er anden ejer af min, og første var sjovt nok en ældre dame der hed Jytte fra Hørsholm. Jeg har endda de originale papirer og det hele.

  • #15   6. jul 2018 Hvor tyv tror hver man stjæler

  • #19   6. jul 2018 det er en golf4.. en af det mest kedlige biler nogensinde..
    og med en 1.4 motor er den ikke alene kedlig og se på.. den er også røvsyg at køre i..
    er den nysynet må den max koste 15000..
    byd 10000.. så er der også lidt penge til en brølepotte og et spotsfilter..


  • #21   6. jul 2018 der er ik noget federe en "boaaaaaaaaaaaaarp booooaaaaaaaaaaaaaaaaarp"..
    helst fra 1200 om min så man virklig kan høre hvor astmatisk motorn er..


  • #23   6. jul 2018 Michael A hvad du personligt syntes er fedt er sådan set irrelevant. Smag og behag. Hvis man går op i motorkræft er det nok ikke en 75 hestes bil man køber.

  • #24   6. jul 2018 syns godt nok også 20 til 25.000kr er meget højt sat. til nu når det er en 1.4 . Det kan men nemt finde en 1.8 t til. Så ville mene den Max kan koste 10 til 15.000kr . og det vis den er total i orden og tandrem ny skiftet og nysynet. og det med lavt km på den ville ikke give meget stigning i pris da det stadig kun er en 1.4. Det var noget anden vis det var en 1.8t eller vr6

  • #25   7. jul 2018 Du kan jo sagtens få en 1.8T til samme penge, så har den bogstaveligt talt bare gået det 5-6 dobbelte.

  • #26   7. jul 2018 Bilen kom til danmark 2008 og har kendt ham der har den siden 2010 .. jeg skal gi 15000 kr for den .. den kører ikke ret tit derfor det lave km antal . men den fejler intet og er ikke fusket med .

  • #27   7. jul 2018 jamen Så passer prisen jo fint. når den er så flot i stand

Kommentér på:
Golf IV værdi.

Annonce