{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Bmw 545i, 645Ci eller Mercedes Cl500 {{forumTopicSubject}}

Hejsa Bg.

Da jeg er så “heldig” at stå i den situation at jeg få lidt penge retur for en gammel skade,
Så ville forkæle mig selv lidt.

Hvis i skulle vælge imellem disse biler, hvaaa ville i så tage ??

Høre gerne ris og ros om alle biler.

Selv er jeg til dem alle sammen, men hvad siger i ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw 545i, 645Ci eller Mercedes Cl500
  • #1   10. aug 2018 545 da de 2 andre er virkelig grimme især 6 serien

  • #2   10. aug 2018 Tag mercedes... Motoren på de bmw'er ville jeg ikke røre med en ildtang..

  • #3   10. aug 2018 Lasse har tildels ret - de motorer kan komme til at koste penge at holde i gang.

    Til gengæld så er CL500, hvis det er den årgang jeg tror det er, en bil der kan blive rigtig dyr i defekt undervogn og især elektronik.


  • #4   10. aug 2018 Helt klart 645Ci, den er totalt fed - fatter ikke at nogen kalder den grim …..

  • #5   10. aug 2018 Thomas m. Tænker årg 2000 på Cl 500.

  • #6   10. aug 2018 Og det er en lækker bil jeg ofte har overvejet som en mulighed ligesom dig - men jeg er blevet skræmt væk af alle historier fra nettet og de få jeg kender der enten har lavet dem som mekanikere eller ejet.

    Undervognen især har skabt hovedpiner for mange, og de er kendte for at dræne et batteri til bunden hvis de står stille i 5-7 dage.

    Du kan prøve at google f.eks. "CL 500 ABC Pump".

    Ingen tvivl om at CL´eren er en fantastisk lækker bil i tidsløst design, men jeg ville ikke magte at bruge 25-35000 om året på fejl der kan opstå grundet dårlig produktion fra starten. smiley Det er også derfor du ser langt de fleste tilsalg fra private, eller forhandlere der kun vil sælge engros..:)


  • #7   10. aug 2018 Det er total fed bil. Men det bekymrer også mig lidt med de fejl.

    Ville lige prøve at google og se smiley


  • #8   10. aug 2018 Det er allesammen hammer dyre i drift, men skulle jeg vælge, så ville jeg finde et flot og velholdt eksemplar af en 545i

  • #9   10. aug 2018 Jeg synes også at 645Ci er den flotteste af de tre, og sikkert også den mest underholdende at køre.


  • #11   13. aug 2018 "Uanset hvor mange penge du har fået udbetalt, så kommer det til at koste en formue at holde en næsten 20 år gammel luksus bil kørende. "

    Gu gør det røv hvis man gør sit hjemmearbejde.

    "Køb den nu, sæt den i stand og opbevar den under fornuftige forhold, så bliver det en god investering."
    CL500 gør måske, de andre kan du være sikker på ikke gør.

    "Uanset hvad du vælger så vil en bil fra årtusinde skiftet være slidt i interiør, teknik, undervogn og selv den mest velholdte bil i den årgang vil have rustproblemer. "
    - Stop nu dig selv din skovl. Du kan sagtens finde 20 år gamle biler uden rustproblemer.


Kommentér på:
Bmw 545i, 645Ci eller Mercedes Cl500

Annonce