{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Ronni J
Ronni J
Tilmeldt:
19. mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Renault Scenic venstre bagvindue virker ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en rigtig flot og velholdt Renault Scenic fra 2006.
Den har et problem med venstre vindue bagpå, det reagerer overhovedet ikke når man trykke på kontakten. De 3 andre vinduer virker upåklageligt. Men i går da jeg låste bilen op med fjernbetjeningen begyndte vinduet i venstre side at køre ned. Det kom næsten i bund og så stoppede det. Så prøvede jeg kontakten både foran og ved venstre bagdør. Men der var stadigvæk ingen respons. Da jeg så havde kørt et par km så rullede det op af sig selv igen. Kan det være noget så simpelt som en sikring. Hvis motoren i venstre bagdør var færdig, så ville den vel ikke kunne lave det stunt med at køre op og ned af sig selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Scenic venstre bagvindue virker ikke?
  • #1   14. sep 2018 Hvis sikringen var brændt over, så ville ruden jo slet ikke kunne køre ned (eller op). Har du tjekket ledninger ved gennemføringen mellem dør og karosse?

  • Ronni J
    Ronni J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   14. sep 2018 Hvor finder jeg ledningerne.
    Jeg har fundet ud af bilen åbner vinduet når jeg holder lås op knappen inde på fjernbetjeningen. Tror du måske det kan være selve knapperne i bilen både den ene i førersædet og den bagved.


  • #3   14. sep 2018 Jeg tør næsten love dig at ledningerne sidder ved hængslerne ellers ville du jo falde over dem, når du skal ind i bilen.
    Mvh. Gert


  • #4   14. sep 2018 Lukker den også vinduerne hvis du holder "lås" knappen på nøglen inde?

  • Ronni J
    Ronni J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   15. sep 2018 Jep den kan både åben og lukke det med nøglen. Så elrudens motor må vel fungerer. Er det knapperne, det ville bare være mystisk fordi så ville det være begge to
    (Førersædet og bagpå) eller kan det være en sikring?


  • #6   15. sep 2018 Nej, det kan ikke være en sikring. Tjek nu de ledninger jeg snakker om, og se om nogle af dem er næsten gnavet over. Du kan også afmontere knapperne i døren og tjekke dem.

  • #7   15. sep 2018 På vores FR-V (Van) var kontakten taget fra, det gjorde at man ikke kunne åbne vinduet hver for eller bag, ved ikke om man kunne åbne fra nøglen men måske det hele ikke virker hvis en af kontakterne er dårlige smiley

    Ledningerne i døren som ofte er et problem i mange biler løber i den gummi slange/gennemføring ved hængslerne smiley


  • #8   15. sep 2018 Prøv at bytte kontakt med den anden bagdør. Hvis det ikke hjælper, er den nok kontakten ved VF dør.

Kommentér på:
Renault Scenic venstre bagvindue virker ikke?

Annonce