{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Ingen forbindelse til ecu / motorstyring 306 gti {{forumTopicSubject}}

Hej bg smiley

Jeg har en peugeot 306 GTI som ikke kan starte jeg har sat computer på men kan ikke få forbindelse til min motorstyring
der står den ikke er fundet
nogen der ved hvad det kan være

Kan det være krumtapsensor kan den gøre så jeg ikke kan læse fejl ud på min motorstyring ?

Håber nogen kan hjælpe

tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen forbindelse til ecu / motorstyring 306 gti
  • #1   19. sep 2018 Hej.
    På de Peugeoter er det første jeg ville tjekke stelkabeler mellem motor og karosse samt motor og styreboks. Jeg mener der sidder et tykt og et tyndt skruet fast på gearkasse. De sidder noget udsat og kan blive helt møre ved kabelsko på gearkasse. Meget let og hurtigt at tjekke.
    Mvh. Gert


  • #2   20. sep 2018 har du målt om ecu, har stel og om den få strøm.
    det er jo vigtigt, ellers kan du ikke kommunikere med den.

    og så om en anden skrev kontroller alle stel forbindelse.

    og en defekt krumtap sensor, kan ikke gøre, at du ikke kan snakke med ecu.
    med mindre den har brændt ecu af.


  • #3   20. sep 2018 Okay det vil jeg prøve hvis andre ved noget må de gerne skrive smiley

  • #4   20. sep 2018 Men bilen har stået i 3 uger ca inden de 3 uger kunne bilen starte

    Men batteri har været flad på de 3 uger den har stået og nu har jeg self ladt det op og sat det på bilen igen derefter kan den ikke starte

    Ville det ikke være mærkeligt hvis det er min motorstyring ville det så ikke være en stel som den er galt med som i siger muligvis smiley


  • #5   20. sep 2018 Prøv som det første lige at stikke hovedet ned i motorrum og tjek stelforbindelser. Det tager kun et minut. Hvis de ikke er ok, kan du ikke komme i kontakt med motorstyring.
    Mvh. Gert


Kommentér på:
Ingen forbindelse til ecu / motorstyring 306 gti

Annonce