{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrebox brænder af
  • #2   10. okt 2018 Okay ved du hvor den sidder heller i bilen motor rum eller inden bilen ?:-)

  • #3   10. okt 2018 Den sidder i generator.
    Mvh. Gert


  • #5   10. okt 2018 Jeg vil lige tilføje, at jeg ikke nogen sinde har været ude for en styreboks der var brændt af. Jeg har ellers rodet med biler i mange år.Mvh. Gert

  • #7   11. okt 2018 Jeg har fundet en steel ledning til forvarmere til indsugningen som har været brændt der gik fra lednings bundet fra stikket til motorstyringen det er lavet og derfor prøvet jeg igen men nu er den anden styrebox osse brændt af så det er ikke det der er galt smiley

    Men hvad siger i kan det være den generator ? Den er dog ikke særlig gammel

    Men inden det her skerte stod bilen stille i 3 uger med strøm på mit batteri og da jeg ville prøve at starte den igen var batteriet helt fladt for strøm som den måske har afladt eller der er ihverflad sket noget da jeg havde ladt det op ville den ikke starte og fandt så ud af den havde brændt min styrebox


  • #9   11. okt 2018 Nej laderen har ikke været på bilen havde taget batteriet af for at lade det smiley

  • #10   11. okt 2018 Jeg synes at huske fra indlæg på Audiclub.dk, at en defekt spændingsregulator kan aflade batteri. Jeg havde samme problem selv med en Alfa 156 og mener der kom en svag summelyd fra generator når motor var slukket. Jeg solgte dog bilen som defekt og fik ikke selv løst problemet. Jeg ville nok selv skifte den regulator med det samme, da den vist kun koster 200,--300,-kr.
    Mvh. Gert


Kommentér på:
Styrebox brænder af

Annonce