{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

BMW 325Xi / 330Xi / 335Xi ? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og leger med tanken om en BMW Xi'er.

Vil det give mig markant bedre køreegenskaber med 4x4 kontra BMW's hyppigste RWD.?

Hvad taler for og hvad taler imod begge modeller?

Jeg er med på at flere bevægelige dele, skaber mere vedligehold.. Jeg kan selv skrue til husbehov ++. men det skal helst bare kører og så kan det få en vedligehold én gang om året.

// Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 325Xi / 330Xi / 335Xi ?
  • #1   20. okt 2018 Et familie medlem har en 535d m sport med 400 hyper og 4x4 årgang 2017.
    Og hold da kæft den rykker! Den står fast som på sugekopper rundt i svingene med en helt abnorm præcision i styrtøj og uden at man føler den er ved at smutte fra en som jeg personligt godt kan føle dem med rwd kan gøre.
    Har dog hørt at de lidt ældre modeller kun have nogle problemer med noget inverter som skulle være ret dyrt at få fikset, men ud over det kan jeg ikke se nogle dårlige sider ved deres system.


  • #2   20. okt 2018 Lyder absolut også som en lækker vogn smiley

    Jeg glemte selvfølgelig at fortælle hvilken model jeg har i tankerne, men jeg tænker en E91 og/eller en tidlig F31.

    Jeg foretrækker dog en benzin, da jeg har en pendler bil.


  • #3   20. okt 2018 2# Er det abselut også, tror faktisk det er en sjoveste luksus racer jeg har kørt.

    Så ville jeg helt sikkert tjekke op på om det er nogle af de årgange der har de omtalte inverter problemer. Er dog mest x modellerne jeg har læst om det har drillet.



  • #4   20. okt 2018 De lidt ældre BMW med xDrive har lidt ry for at være vægtet mere mod sikkerhed, end sportslige egenskaber. Men jeg har kun prøvet de nyere biler med xDrive, så kan ikke rigtigt sammenligne.

    Jeg har kørt den nye 540i både med og uden xDrive, lige efter hinanden, på en autocross bane, og jeg var markant hurtigere i xDrive varianten. Den føltes mere neutral og forudsigelig, og jeg kunne gå hårdere på gassen ud af sving, uden at den begyndte at miste grebet. Jeg havde det uden tvivl sjovest i xDrive varianten.

    Jeg har også prøvet den nye M5 med xDrive, og følte mig ikke fristet på noget tidspunkt til at slå AWD fra.

    Jeg har haft flest RWD biler, men jeg er blevet tilhænger af AWD (har Quattro i Audi'en).



Kommentér på:
BMW 325Xi / 330Xi / 335Xi ?

Annonce