{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Åberg
Åberg
Følgere: 8 Emner: 17 Svar: 52

bilgalleri admins {{forumTopicSubject}}

Hej, synes det er lidt trist at læse mange af indlæggene herinde.
Hvorfor er der så mange negative personer der ødelægger forum med ævl og kævl.
Lyder til der for manges vedkommende kun går ud på at jorde andre.
Er der ingen admins online, siden der intet sker med de profiler, kan se mange af dem der keder sig mest, har været på bilgalleri i mange år ?

Kommentarer på:  bilgalleri admins
  • T T
    T T Online Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 778
    #1   9. jan Hvor går grænsen for "ævl og kævl" ? Bare fordi du mener det er over din grænse, kan det være meget langt fra at det er nødvendigt at blande hjælpeadministratorer ind i det.

• Åberg
    Åberg Tilmeldt:
    jun 2018

Følgere: 8 Emner: 17 Svar: 52
    #2   9. jan nu må jeg jo nok ikke nævne profilnavne, men kan se du har været her siden 2015.
    mener du slet ikke at der er mange personer her som kun bidrager med negativitet og ikke bidrager til noget godt i nogen emner ?
    måske er det bare mig der er ved at være gammel

• #3   9. jan Ja det er irriterende man er nødsaget til at sætte andre brugere på ens filterliste for at blive fri for deres tåbeligheder.

• T T
    T T Online Tilmeldt:
    jun 2015

#4   9. jan @ 2

Jeg har været her en del længere tid end min profil siger, jeg kan bare ikke logge ind på den gamle profil mere. Jeg har også været hjælpeadmin på et af de andre fora.
    Måske er der ændret lidt i hvad der tolereres siden da, men så længe der ikke er brugere der truer hinanden på livet eller på anden måde kun går efter bevidst at chikanere, så er der rimelig lang snor. Lær at ignorere det, eller sæt dem på filterlisten.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 1.663
    #5   9. jan Bilgalleri har ingen interesse i denne side og en af admin fortalte mig engang at han ikke turde passe sit job fordi han var bange for at blive upopulær...
    Jeg skrev til bilgalleri om det så ikke var nemmere at give admins en "offentlig" admin profil så de ikke blev jordet på deres egen profil.Det gad de ikke arbejde i...

• #6   9. jan Problemet er at der findes rigtig mange "trolls" og mennesker med IQ der nærmer sig den lave ende af realityskalaen. De får af og til nogle hårde ture når de byder ind med lort og gæt - og det er helt fair.
    Derudover findes der rigtig mange spørgsmål som google kunne læse på 2 sekunder eller også kunne forummet her ved at bruge en søgefunktion. Det er ret simpelt.

Og selvfølgelig er BG i sig selv ikke interesseret i at sparke mennesker ud selvom de kan fremstå negative. Skænderier og hård debat tiltrækker flere klik end kærlighed og regnbuer.

Men for at komme en del af negativiteten til livs kunne mange til at starte med lære at sige "TAK" når folk svarer på deres opslag istedet for oftest at stille sig på bagbenene fordi sandhedens svar ikke lige var det de håbede på. Det er børnementalitet.

• #7   9. jan jeg synes brugere herinde kunne starte med at oprette deres bil, da det er hele meningen med denne side. men de vil gerne ha hjælp men ikke vise deres bil frem. som feks trådstarter her. Men mange profiler er her også bare for at være på tværs og trolle andre. at de gider bruge deres tid på det , forstår man så ikke.

halvdelen af alle som er aktive herinde har ikke deres bil oprettet

men enig med thomas at folk kunne godt sige tak, når de får hjælp fra andre. for tit er folk gode til at hjælpe andre. men danskere er jo egoister af format, så at det blir sådan her , det burde jo ikke overraske nogen.

• T T
    T T Online Tilmeldt:
    jun 2015

#8   9. jan Hvorfor skulle det være nødvendigt at bilen er oprettet før man allernådigst må deltage i debatten i forum ?

jeg synes jo ikke ligefrem at min egen pispotte er værd at oprette i et galleri, det er bare en Opel blandt mange andre.
    Til gengæld vil jeg gerne hjælpe andre, hvis jeg altså kan og tilfældigvis sidder med svaret eller et rimelig godt gæt på løsningen på et spørgsmål.

• #9   10. jan Hvorfor ikke oprette bilen på et bilgalleri. ? Synes da det gir fint mening. Kan være andre synes din bil er interessant nu du ikke selv synes

• #10   10. jan Lige så snart en laver et indlæg med bil problemer er min første tanke at ville se bilen . Men ak ja.. brugeren har ikke sin bil oprettet. 6 personer har skrevet i dette indlæg og 2 har en bil oprettet. Synes det er en kedelig tendens . Vi er her jo for at se hinandens biler og snakke sammen

• T T
    T T Online Tilmeldt:
    jun 2015

#11   10. jan Sådan er vi så forskellige, jeg kan sagtens snakke med andre uden at deres bil er oprettet eller ej. Det er faktisk yderst sjældent jeg kigger på galleriet, med mindre der henvises til en bestemt bil (nogen har flere oprettet) eller et fotoalbum.

• #12   10. jan Det forstår jeg også godt. Jeg skal heller ikke bestemme om folk skal oprette deres bil eller ej. Det er op til dem. Synes bare det kunne være fedt hvis alle gjorde .

• #13   10. jan Så længe reglerne ikke brydes, skal hjælpeadmins ikke bryde ind.

Men siden er døende, og har været det længe - så det er jo bare et spørgsmål om tid før det lukker eller overgår til andre hænder.

• #14   10. jan Jeg har været her i nogle år efterhånden ... Jeg synes ikke jeg kun byder ind med ævl og kævl.

Jeg har en fornemmelse af, at du hentyder til "sprog-debatten" der kører lige for tiden?

Hvis ikke, hvem føler du der bliver jordet?

• #15   10. jan Jeg er også en af de gamle garvede, og jeg har da efterhånden set og oplevet lidt af hvert herinde...
    Og troll konto'er er eksploderet over de sidste par år.

og man gider stort set ikke poste noget herinde fordi der er altid nogen der har en torn i siden over et eller andet eller mod én. og så drukner hele debatten bare.

Jeg har været en af de mest aktive brugere her på sitet over mange år, og jeg er her meget sjældent efterhånden og poster sjældent noget.
    Man gider simpelthen bare ikke bøvlet af det..

Det skal dertil siges at der er blevet ryddet godt op i brugerne i nyere tid

• #16   10. jan virker lidt som om det mere er div favebook grupper folk spørger på nu.

• #17   10. jan Ja det er det sikkert, men dem kan man ikke søge på - så der kommer de samme spørgsmål væltende frem hele tiden.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 1.663
    #18   10. jan Helt enig med #15 Carsten.
    Har haft bruger herinde for en 10-15 år siden og der var det helt anderledes.
    Nu virker det som om at det bare gælder om at få en masse tråde holdt igang uaset hvor tåbelige de er,så siden kan få en masse trafik.Kunne forestille mig at det for ejer af siden er for at få de sidste kr i kassen inden alle brugerne er hoppet over på andre forums eller facebook.Og det er vel helt ok ?

• #19   10. jan #17
    Jo det kan man godt.
    Der er et fint søgefelt i toppen af siden (på mobilen)
    (på PC udgaven er der et felt ude til venstre)

• #20   10. jan #18 - Men det hjælper ik en skid. Man skal lede længe efter en værre søgefunktion...

• #21   10. jan Yep det samme med salgsannoncer, det er totalt umuligt, og man har ingen søge kriterier.

Der er trods alt noget BG er væsentligt bedre til

• #22   10. jan Vedr Forum med biler.
    For mig har det været interessant at høre og se om erfaringer med biler.

https://peugeotclub.dk/debat/index.php

Peugeot har jeg kørt i 9 år og har haft meget hjælp af de oplysninger.
    Nu ser jeg på Bilgalleri, som jeg er glad for at se.
    Særlig kommentarer fra Mirza om Honda.
    Tit kikker jeg på bilbasen.

• #23   11. jan Det er lidt som de scooter princesser over fra SC, vi sad og grinede af i "gamle dage" er landet her nu

Og mht til deres søgemaskine, det var oppe for MANGE år siden, helt tilbage til da de lavede det nye layout, at den søgefunktion var mega ringe.
    Det blev der dog aldrig lavet om på.

• #24   11. jan Søgefunktionen på bg er håbløs.

• #25   11. jan Syntes du?

Det er da nemt at finde noget i marked i hvert fald

• #26   11. jan Absolut ikke. Søger jeg efter golf 4 , så kommer alt frem med ordet golf . Dvs alle andre versioner af golf og alle annoncer med tallet 4 i sig. Samme når jeg søger stumper til Audi A6, Så dukker der Audi A1 og Audi a3 , A4 osv op . Det er jo slet ikke det jeg søger efter. Men marked med alufælge er til gengæld ok

Kommentér på:
bilgalleri admins