{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

DennisTH
DennisTH
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

LED pærer til Peugeot 208, årg. 2012 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Måske lidt dumt spørgsmål, men kan det passe at LED-pærer er ulovlige på biler der ikke har det som standard fra fabrikken? Hvis ja, så se mit spørgsmål herunder:

Jeg har de original H7-pærer i min 208, 2012. Jeg vil gerne skifte til noget bedre.

Jeg har kigget på Nightbreaker Unlimited, men hvis de holder så kort tid som folk siger, så gider jeg ærlig talt ikke. Magter ikke at skifte dem hele tiden.

Er der nogen pærer der ligger mellem dem fra fabrikken og så nightbreaker, så jeg kan få bedre lysstyrke men samtidig have noget som holder i lang tid?

Kommentarer på:  LED pærer til Peugeot 208, årg. 2012
  • #1   9. jan Jeg har novsight H7 LED i min og de lyser virkelig godt, de er selvfølgelig ikke lovlige men linserne gør at de ikke blænder smiley

• #2   9. jan Du kan, hos Peugeot, købe en regulator der gør at dine pærer ikke slides så hurtigt

• Mark
    Mark Online Tilmeldt:
    dec 2017

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 110
    #3   10. jan Bilka's de billigste. Dem bruger jeg selv. De holder længe og giver et rigtig godt hvidt lys. Kan ikke huske mærket, men de er i en blå indpakning og er lavet i Tyskland. Prisen ligger på omkring 35,- for et sæt.

• #4   10. jan Dengang jeg køre Peugeot kørte jeg med Nightbreaker, der skiftede jeg pærer en gang om måneden (sådan næsten en gang om måneden). Så LED kunne være en mulighed. Hvis man kører LED, så hvis man sørger for at købe noget decent LED pærer og man har en ordentlig lyskegle og ikke blænder, så møder du ikke den politibil der gider at holde dig ind af den grund

Kender flere der kører LED, og har aldrig haft problemer med det

• #5   10. jan Jeg kørte selv med 2 sæt Phillips 130% før, de holdte da et års tid hver før de sprang men lyset har aldrig været så godt som nu med led smiley

Kommentér på:
LED pærer til Peugeot 208, årg. 2012