{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Mads L
Mads L
Tilmeldt:
21. jan 2019
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1

bmw 120i {{forumTopicSubject}}

hej alle, jeg har tænkt meget på om jeg skal købe en bmw 120i 6 cyl, men tænker bare den kunne være lidt problematisk at arbejde på, fordi en god del af motoren er gemt væk inde under karosseriet (som set på billedet)
så ville bare lige høre om der er nogle der kan fortælle mig lidt om hvor stor en "ulempe" det virkelig er


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw 120i
  • #1   21. jan 2019 Den er 4 cylindret... Ligemeget hvilken årgang 120i du vælger smiley

  • Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. jan 2019 når okay, men så bare bmw's 6 cyl generalt

  • #3   21. jan 2019 Mht. at arbejde på de 6 cylindrede på både E9x- og E8x-serien er det ok. Det stykke plastisk der dækker det bagerste af motoren, tager ikke mange minutter at få af. Til gengæld skal det jo selvfølgelig af hver gang der skal rodes med tændrør, dyser osv... smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #4   21. jan 2019 6 benet er ikke værre ens deres 4benede..
    Det den lille 4benede er mindre, er taget ude i fronten, så alt foregår faktisk samme sted på 4 og 6 benet smiley
    Men som der er skrevet, du skal op i 125éren før at de får 6ben i de tidligere modeller, i de nyere er det vidst kun m135i som har 6 ben smiley


  • #5   22. jan 2019 jeg hader at BMW efter E90 valgte at vende alle deres motor omvendt af en E46, så kæden er inderst, så det ikke længere så nemt at skifte kæden mere som det er på en E46..

Kommentér på:
bmw 120i

Annonce