{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Audi A6 3,0 TDI MMI defekt efter bilvask? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Nogen der har prøvet det før.
Det er en Audi A6 3,0 TDI quattro fra 2006.
Kørte i vaskehal og bagefter gik min mmi skærm i sort. Intet virker - kan ikke tænde mmi'en. Har kørt en dags tid med det, og nu har bilen tabt al strømmen. Jeg tænker de to fejl har noget med hinanden at gøre.

Skriv gerne hvis du har noget input ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A6 3,0 TDI MMI defekt efter bilvask?
  • #1   23. feb 2019 Har du eftermonteret bluetooth eller lignende?

  • #2   23. feb 2019 Er det ikke noget med det er meget normalt at mmi dør på de gamle audier? Og boksen sidder i bagagerummet bag beklædningen, tænker den måske har fået vand grundet utæt baglygte eller sådan smiley

  • #3   23. feb 2019 Den har ikke eftermonteret bluetooth.
    Sidder mmi boksen ikke i den del af den enhed hvorfra jeg styre skærmen ? Altså der hvor alle knapperne sidder smiley


  • #4   23. feb 2019 har du prøvet at søge på vagcars.dk ? hvis det er et kendt problem må det ha været oppe derinde.. går ud fra du har kigget sikringer? har du mulighed for at få en tester på så kan det måske også give et hint?

  • #5   23. feb 2019 Er sikker på du kan finde noget på div forum, søg evt på mmi 2G som din bil har smiley
    Det er noget med at diverse moduler ligger under tæppet i passagersiden som kan få vand, og derudover døjer de vist med stikkene der ruster/irre i modulerne i bagagerummet (som måske har fået vand ved bilvasken) smiley


Kommentér på:
Audi A6 3,0 TDI MMI defekt efter bilvask?

Annonce