{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
214 visninger | Oprettet:

John P
John P
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 6

Opel Corsa CDTI 1.3 hjælp den hakker og går ud og hvor sidder styreboksen {{forumTopicSubject}}

Den starter fint men så begynder den at hakke og går ud, kan starte den 5 sek igen hvad fanen kan det være, og hvor sidder styreboksen
Mvh John

Kommentarer på:  Opel Corsa CDTI 1.3 hjælp den hakker og går ud og hvor sidder styreboksen
  • John P
    John P Tilmeldt:
    mar 2019

#1   12. mar Og viser ikke nogen fejl

• #2   12. mar Går den ud kort tid efter den er startet første gang?

• John P
    John P Tilmeldt:
    mar 2019

#3   12. mar Nej den starter fint men når jeg har kørt lidt så begynder den at hakke og bliver værre, men om jeg kører til eller kører pænt lige pludselig går den ud

• John P
    John P Tilmeldt:
    mar 2019

#4   12. mar Den kommer bare ikke med nogen fejl, men værkstedets tester skrev udskift boks, han mente os det kunne være dyserne der blev utæt så dieseltryk falder og boksen har en kostslutning så forsyningen slår fra, ligesom en plc

• #5   12. mar Okay. Lyder mærkeligt. Har ikke set det problem før på en Corsa diesel, men få din mekaniker til at køre en tur med diagnosetesteren og se hvad diesel trykket gør når den begynder at hakke.

• #6   12. mar Hvis dyserne er så utætte at den kan gå i stå når først den kører, så er de virkelig utætte og bilen burde ikke kunne startes umiddelbart efter.

• John P
    John P Tilmeldt:
    mar 2019

#7   12. mar Nej syntes os det lyder vildt, men han er en dygtig mekaniker, og ville gerne trykteste dem på en time

• S  J
    S J Online Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 610
    #8   12. mar Prøv at kode dem om fiat er kendt med de fejl at de mister koden på dyserne

• #9   12. mar Jeg har selv arbejdet for Opel i mange år, og vi skiftede rigtig mange styrebokse på 1.3 cdti
    den er i venstre side under viskertrækket, og den er sikkert helt irret.. koster ca. 6000,-

• John P
    John P Tilmeldt:
    mar 2019

#10   12. mar Ja, det er sgu' noget dyrt pis, har fået tilbud på en anden brugt, til 2000, jeg har været næsten ved at få det ud, men ser ikke så irret ud, men derfor kan skidtet godt være defekt, kan se tidligere ejer har været derinde og pille, for der lå møtrikker og kapslerne over møtrikkerne på viskerne :/:/

• Anders G
    Anders G Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #11   13. mar Jeg tænker nu også defekt ECU. Vi fik en refurbished fra England, 2000 kr plus 400 for at sende vores Defekte til England. Så havde vi en renoveret enhed retur, kodet og plug and play 6 dage efter. Vi brugte just-vaux-it

• chris c
    chris c Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 1 Svar: 3.148
    #12   13. mar Det er sikkert Defekt styrboks.. nogen forsøger at rense stikkene.. nogle har held med reflow ( ovnen 180 gr 6 min) , men nemmest er klart just vaux it.. de ved hvad se laver..
    Yderst kendt fejl på den øse...

Kommentér på:
Opel Corsa CDTI 1.3 hjælp den hakker og går ud og hvor sidder styreboksen