{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
191 visninger | Oprettet:

Skoda octavia 2,0 tdi årg. 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg har altid kørt VAG 1,9 tdi og har aldrig haft problemer med motor gearkasse m.m.
nu står jeg så og skal have ny bil igen, og har altid været skeptisk overfor 2,0 tdi motorene!

men jeg har forelsket mig lidt i en skoda octavia 2,0 tdi 140 hestes fra 2011, gået 164.000 km.

Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til den motor! da tidligere årgange har haft en del omtale!

hvad er folks erfaring med disse motorer??

På forhånd tak

Kommentarer på:  Skoda octavia 2,0 tdi årg. 2011
  • #1   9. jun Mener at have konstateret at de problemer er overstået ved den nye model i 2011 eller 2012.

• #2   9. jun Mener den årgang er commonrail og de køre fantastisk, jeg har en touran fra 11 med 450 tkm uden problemer, starter og køre hverdag

• #3   10. jun Jeg ville heller ikke være bange for at købe en 2.0 tdi i den årgang. da der som også bliver sagt at det er commelrail typen. Det var værre vis det var en 2.0 pd tdi. Så ja der er sjælden de store problemer med dem. anden end det normale slid alle tdi normalt kan døje med som svinghjul/turbo/dyse/egr/partiklerfilter. men de ting kan ske på alle diesel biler i de årgange. Så det skal man ikke blive skræmt af.

• #4   10. jun Der kan være problemer med alle motorer, så der er aldrig nogen garanti, når man køber en bil med de km på tælleren. Men den motor er bestemt ikke blandt de dårlige smiley

Kommentér på:
Skoda octavia 2,0 tdi årg. 2011