{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

Finde reservedels numre til bestemt bil {{forumTopicSubject}}

Findes der et almindelig tilgængeligt værktøj, hvor jeg kan taste min nummerplade, og de reservedels numre der så dukker op, passer til mit køretøj.
Alle reservedels sider hvor man indtaster sin nummerplade, kommer der altid pokkers mange muligheder. Og du skal helst stå med de afmonterede dele i hånden for at sikre sig at det er de rigtige dele.

Kommentarer på:  Finde reservedels numre til bestemt bil
  • #1   11. jun sådan er det desværre tit,også selv om man bestiller delen ved en mærke forhandler hvor de selv slår bilen op. Kan der være flere valg af samme dele og str af de dele, så nummer et er tit selv at tjekke hvad model eller str man skal bruge. har især stødt ind i det med vag biler. Og især vis det er en bil der er importeret fra et anden land af som evt Tyskland af som brugt.

• #2   11. jun Du kan aldrig være helt sikker. Jo ældre bilen er , jo større er chancen for at noget er lavet om eller byttet rundt.
    Nummerplade opslag er kun vejledning.

• #3   11. jun Find en der har etka program, den kan vise alle reservedels numre

• #4   11. jun Tak for svarene.
    Jeg kender godt til at mulighederne stadig kan være mange. Da jeg var ved Citroen, havde vi noget der hed lasér tror jeg. Det tog udgangspunkt i produktions info fra fabrikken. Så der var sjældent fejl.
    Men så sikkert et system findes næppe tilgængeligt.

• jow-jow
    jow-jow Tilmeldt:
    jun 2014

Emner: 1 Svar: 188
    #5   11. jun Du kan da kun bruge ETKA hvis du har en bil lavet af vag!
    Og desuden viser den heller ikke kun til din bil, men derimod til din model med alle varianter.
    Ellers kræver det online adgang, hvis du vil have det specifik til din bil

• #6   11. jun Ja og han skrev ikke hvilken bil det var i starten smiley

• #7   12. jun Der er tale om en Peugeot 207
    Jeg tænkte at det var ligemeget, da det var en forespørgsel på en side generelt smiley

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 420
    #8   12. jun https://www.partslink24.com firmaet bag denne side hedder lexcom de laver de org program til alle de bilmærker som er på listen. der indtastet man sit stelnummer og så viser siden kun de dele som sidder på bilen.
    Obs. jeg har kun erfaring med vw audi seat og skoda delen af siden
    Ps. siden er ikke gratis

• #9   12. jun Det ligner præcis det jeg søger. Jeg skal bruge et hav af dele, så under 100kr er ikke så galt for at sikre at man får det der passer.

Kommentér på:
Finde reservedels numre til bestemt bil