{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Hvem på Sælland kan lave Kadett c {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en gammel kadett c fra 76 som Jeg selv samt flere andre ikke kan få til at gå ordenligt, den starter som en drøm, men når den er ude og køre, og foden fjernes fra speeder ved fx lys kryds, går den død.

Jeg søger en på sjælland som kan løse sådan et problem, gerne en med alt udstyr der skal til.
betaler gerne en fornuftig løn til den der har viden/udstyr til dette træls problem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem på Sælland kan lave Kadett c
  • #1   12. jun 2019 Det er din kordensator

  • #3   12. jun 2019 Kontroller at venturien i karburatoren sidder korrekt samt at gasspjældet står ca. 1 m.m
    Åben i tomgang og juster tomgang på luft omløbskruen til 850 rpm.


  • #5   13. jun 2019 # 4 SJ
    Har arbejdet med biler som auto elektriker i mere end 40 år så jeg tror IKKE du kan fortælle mig noget om Opel Kadet C som jeg ikke ved i forvejen !
    Har nok udført service og rep. På flere hundrede af dem og derfor skrev jeg om de fejl som er typiske for den bil smiley


  • #7   17. jun 2019 SJ bilen står i sønderjylland pt, ville hente den til sjælland i weekend, men hvis du mener du har evnerne, skal du være velkommen til at prøve, og hvis det lykkes skal der også være en fornuftig timeløn til dig.
    har du selv haft nogle siden du mener du kan? smiley


  • #8   18. jun 2019 ingen der kender nogen der kan ?

  • #9   18. jun 2019 Skaf nogle oplysninger om bilen.
    Hvilket fabrikat strømfordeler og tændspole ?
    Hvilken fabrikat og type kaburator ?
    Hvilken motor størrelse og type på motor ?
    Nøjagtig årgang samt seneste reg.nr.?
    Er der foretaget en kompressionstest både med kold og varm motor ?


  • #11   21. jun 2019 SJ som jeg sagde bor jeg på sjælland hvilket gør det umuligt at komme hjem inden for 1 time og ville da ikke bare aflever vognen til en man ikke kender


Kommentér på:
Hvem på Sælland kan lave Kadett c

Annonce