{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Ford Fiesta 1.6 ti-vct 120hk VS 1.6 tdci 95hk {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har gik på to ford Fiesta og vil gerne have jeres råd og tips hvis har nogle?
Jeg vil gerne have en relativt kvik bil da det ellers simpelthen bliver for kedeligt for mig.
Evt chippe den med diesel for at komme op på samme antal HK??
Og hvor meget vil i mene de må have kørt for en 60000kr ca.
Eventuelle meninger om 1.0 Ecoboost 125hk

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Fiesta 1.6 ti-vct 120hk VS 1.6 tdci 95hk
  • #1   16. jun 2019 om du skal have en benzin eller diesel kommer vel an på hvor mange km du skal køre om året. Og nu kan du ikke lige sammenligne hvad hk en diesel og benzin har. da en diesel selv med 95 hk tit trækker en del hårde end en 120 hk benzin bil gør. har du prøvet de to biler du skriver om ? og sammenligner.

  • #2   16. jun 2019 Nej, jeg har endnu ikke prøvet nogle af de to biler.
    Tak for svar


  • #3   16. jun 2019 Det var så lidt. men ang at sammenligne benzin og diesel jeg har selv en Peugeot 307 1.6 hdi med samme psa motor som Ford køre med også. det så en 109 hk. har så en ven der har en 109 hk med en benzin motor i også en 307 sw. Og den kan overhovedet ikke følge med min 1.6 hdi hverken i optrækket eller topfart. Så du må ud og prøve dem så du kan mærke hvordan de trækker og køre til forhold hinanden.Jeg køre kun diesel biler da jeg kan lide det bund træk de har. Så begge mine biler er diesel plus de køre så også ok langt på literen. men igen der er jo hvad man er til. plus de er nemme at chippe til i nu flere hk vis man vil. nu da jeg sammenligner den Peugeot 1.6 benzin med min. var så da min var standard. da min har fået bygget str intercooler på nu, og fået andre dyser plus den er bleven chippet og der er bleven lavet lidt andre ting.Så nu kan jeg nemt tage en 150 hk benzin i optrækket i samme str bil.

  • #4   16. jun 2019 Jaa, jeg må nok prøve selv..
    tak for den gode beskrivelse smiley


Kommentér på:
Ford Fiesta 1.6 ti-vct 120hk VS 1.6 tdci 95hk

Annonce