{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Seyit Hasim C
Seyit Hasim C
Tilmeldt:
19. nov 2010
Følger: 3 Emner: 23 Svar: 66

Ny bil {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg er på udkig efter en Audi A4 avant med multitr. Gear fra 2014-2015. Den kan fåes i 143, 150, 177 og 190. Er der nok specifikt jeg skal holde øje med og om der noget jeg skal holde mig fra? Også med hensyn til motoren? Er der nogle sygdomme på den her bil? Og hvad vil i helst fortrække??

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil
  • #1   28. jul 2019 Det er ikke alle, der er lige heldige med multitronic, desværre. Det er ikke den mest holdbare gearkasse i verden. De er også selv gået væk fra den igen og laver nu S-tronic i stedet, som jeg også klart foretrækker.

    Er 190'eren, du har set, ikke med S-tronic? Det er den i de lidt senere modeller, i hvert fald. Også i A6, som jeg har.

    Motorerne fejler i det store hele ingenting, så her bør du ikke være så bekymret.


  • #2   28. jul 2019 Den jeg er på udkig efter er en 150 HK, men jeg kan læse mig frem til at få s-Tronic på den model, så skal det være en quattro og dem er der ikke så mange af..

  • #3   28. jul 2019 Ok, så må du leve med den risiko. Jeg ved heller ikke, om det ligefrem er den VÆRSTE gearkasse i verden, men det er nok svageste led, i hvert fald.

    Har du prøvet at køre med det? Det kører også en smule mærkeligt. Det skal man lige vænne sig til. Jeg kan bedre lide den måde, S-tronic kører på.


  • #4   28. jul 2019 Find en 190 S-tronic 190 uden Quattro.

Kommentér på:
Ny bil

Annonce