{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Audi A4 volume knap {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Audi A4 fra 2009, volume knappen virker ikke, eller reagerer ihvertfald ikke når jeg drejer på den, den kan sagtens gå på mute hvis jeg trykker på den. Den i rattet virker heller ikke, der har været en tester på som intet viser.
Har prøvet at resette mmi, tage batteriet ud i en nats tid. Nogle der har nogle ideer til hvad man selv kan prøve??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 volume knap
  • #1   13. aug 2019 Er det begge du ikke kan styre lyden med? Men du kan mute med begge ? Hvilken tester har i haft sat til ? Det kommet lyd fra højtalerne?

  • #2   13. aug 2019 Tror ikke den i rattet kan mute.. men de er dem begge der ikke reagerer på lyden.
    - det aner jeg ikke, har ikke så meget styr på det. Det er en mekaniker der har haft gjort det.


  • #3   13. aug 2019 Men der kommer lyd fra radioen ?

  • #4   13. aug 2019 For alt efter hvad mmi/radio du har, kan du have en lille forstærker i højre side i bagagerummet som kan være stået af,

  • #5   13. aug 2019 Nej der kommer ingen lyd overhovedet. Den har en forstærker i bagagerummet, men hvis den var stået af ville den så ikke reagerer uden der skete noget? For det er da underligt at jeg kan mute den men ikke skrue op eller ned?

  • #6   14. aug 2019 Der vil ikke være noget som fortæller den er stået af, anden en du ikke har lyd (ikke kan skure op for noget lyd) du vil evt kunne høre at forstærkeren klikker alt efter hvordan den står af.. kan ikke huske om en vcds tester vil kunne vise en fejl når man kigger under radioen

  • #7   17. aug 2019 Den klikker ikke eller noget... parkeringscensoren bipper fint, ved ikke om lyden kommer ud af højtalerne? Men jeg kan som sagt godt trykke på mute og tage det af igen. Bliver sindssyg over ikke at have noget lyd i bilen. smiley

Kommentér på:
Audi A4 volume knap

Annonce