{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremsevæske
  • #1   5. sep 2019 hellere købe for meget end for lidt.. jeg ville nok købe en liter, så har du også til næste gang

  • #2   5. sep 2019 hvornår er det sidst skiftet. på bilen.

    kan jo være en god ide at skifte det hele ud.


  • #4   5. sep 2019 så det du siger er når en værksted udlufter bremsevæske, så åbner de en ny dunk hver gang og smider resten ud???????.. det gør de jo ikke ??

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   5. sep 2019 Simon
    Nej gør de ikke, men der er en begrænset holdbarhed på dem. Og værksteder skal nok få brugt 1liter hurtigt smiley


  • #6   5. sep 2019 ja det er rigtig, men jeg ved på vores værksted har vi lige fået en 25 liters dunk hjem, og det smider vi ikke ud når vi har udluftet en bil som Trolle p siger smiley

  • #7   5. sep 2019 det gør vi på arbejde.
    vi bruger aldrig det man har suget ud, da der kan være skidt og vand fra bremse systemmet.

    og jeg kende ikke nogen der vil bruge det man suger ud,

    altid nyt på bilen, når man lufter ud


  • #8   5. sep 2019 nej vi bruger heller ikke brugt bremsevæske, så er der jo ikke en ide i at skifte det... det jeg mener er at hvis vi bruger 1L af en 25L dunk, så smider vi ikke de sidste 24 liter ud

  • #10   5. sep 2019 ja det er rigtig

  • #14   5. sep 2019 Jeg har da testet kogepunkt på væske som blev åbnet for flere år siden, og så har dunken bare stået på en hylde siden. Det havde samme kogepunkt som ny væske, men låget var også lukket ordentligt.

    Det er lidt det samme sludder som folk der tror man kalker HELE SIT KØLESYSTEM TIL når man fylder 2 liter postevand på sammen med kølervæske.
    Slap nu af for helvede - der er måske 0,2 gram kalk i de 2 liter vand, så det skal nok gå alt sammen. smiley


  • #15   6. sep 2019 Hvordan skulle der komme fugt i en lukket tæt dunk? De dunke jeg har haft med bremsevæske har alle været tætte.

    #14
    Der er altid nogen her inde der ser spøgelser og insister på at kun det bedste er godt nok, mit gæt er så at de fleste af disse ting er noget de ikke selv overholder....


Kommentér på:
Bremsevæske

Annonce