{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Passat 1.8 T {{forumTopicSubject}}

Hej... har en 2005 kørt 300 har lige skiftet olie sien for den skrev lav olie tryk og lød som en dielsel.. starter den op og lyden forsvandt og den skrev ikke noget med olie tryk men den ryger helt sindsygt og vil ikke rigtig tage gas hvad dælen kan det være..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 1.8 T
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.268
    #1   8. sep 2019 noget der er godt slidt/har taget skade , måske turbo , har den kørt længe med for lavt olietryk kan noget have taget skade uden at olien er rendt lige forbi (grundet det lave oiletryk) , når der så kommer ordentligt olietryk kan det måske mases forbi et sted med slid ?

  • #2   8. sep 2019 Mit bud vil også være defekt turbo. Jeg har selv været ude for lidt det samme med min 1.8t aeb motor. Der har turbo dog ikke virket(aktuator def) så udover den brændte olie af i 5 minutter og hakkede samtidig efter skift af oliepumpe har jeg ikke haft problemer. Hvor længe har du ladet den køre efter du har skiftet oliesi.
    Mvh. Gert


  • #3   9. sep 2019 Hej.. den kørte i Tomgang i ca 15 til 20 min vil jeg skyde på.. når du giver gas hakker den og når du giver gas tager den kun lidt også lidt mere.. da den begyndte at skrive lavt olie tryk var der ca 200 m hjem og først startet op efter skift af olie sien..

  • #4   9. sep 2019 Hvilken farve har røgen ?.

  • #5   24. sep 2019 Den er hvid men turboen er færdig der var godt med slør så ny på snart

Kommentér på:
Passat 1.8 T

Annonce