{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Julian R
Julian R
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 5

Hjælp golf 5 1.4 tsi 140hk {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kørte her til aften, men ligepludselig da jeg skiftede fra 2 til 3 gear var det som om at bilen døde den vil ikke tage mere end 1500 omdrejninger så begynder den bare at prutte og skyde, den kan sagtens holde i tomgang men er blevet sværere at starte. Nogen der har oplevet det samme eller har et bud på hvad det kan være

Kommentarer på:  Hjælp golf 5 1.4 tsi 140hk
  • #1   8. sep 2019 På med en tester og se hvad den sige

• Julian R
    Julian R Tilmeldt:
    maj 2018

#2   8. sep 2019 Har haft tester på og den eneste fejl den siger er brændstofpumpe, men man kan høre at den går igang og bilen stinker af benzin når jeg starter den

• #3   8. sep 2019 den skulle vel ikke være hoppet i kæden.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 1.139
    #4   8. sep 2019 er der ikke noget med en højttrykspumpe der plejer at fejle på tsimotorene ?

• Julian R
    Julian R Tilmeldt:
    maj 2018

#5   8. sep 2019 Jeg håber ikke at det har noget med kæden at gøre, men hvis det har burde den så kunne starte og stå i tomgang helt fint? Og jeg kan forresten også presse den op på 3500 omdrejninger i frigear men når den komme i gear kan jeg maks få den op på 1500 omdrejninger. Og højtrykspumpen må jeg lige tjekke op på:)

• #6   8. sep 2019 Der sidder vel også cam follower på den. Tjek mit album ang dette. Hvis den er gået i stykker så opfører den sig sådan

• Julian R
    Julian R Tilmeldt:
    maj 2018

#7   9. sep 2019 Jeg må prøve at kigge på den idag tak for hjælpen indtil videre smiley så må jeg se om jeg kan finde fejlen

• #8   9. sep 2019 nu når du har den fejlkode så Det nok pumpen der er slidt. da du ud læste de fejlkoder. Så nu hvad tryk den hade på rail systemet ? I liv data da de vel har en rail tryk sensor der kan måle trykket via tester.gætter i hvert fald på den har. siden den har lagt fejlkode på det.

• Julian R
    Julian R Tilmeldt:
    maj 2018

#9   9. sep 2019 Arr det fik jeg ikke lige kigget på, jeg må lige prøve at smide en tester på igen når jeg har fri og kigge

• #10   9. sep 2019 Det tager 5 minutter at pille benzin pumpe ud og tjekke. Jeg er ret sikker på den er fejlen . Der sidder sådan en fingerbøl på der går på knasten . Den skal helst være hel

• Julian R
    Julian R Tilmeldt:
    maj 2018

#11   19. sep 2019 Fejlen var højtrykspumpen smiley

Kommentér på:
Hjælp golf 5 1.4 tsi 140hk

x