{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.047 visninger | Oprettet:

Leasing - Flest HK for pengene {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg leaser i øjeblikket en VW T-cross R-Line, som jeg på de fleste punkter er godt tilfreds med - eneste kritikpunkt, er den 3 cylindrede 1.0 benzin motor, den er udstyret med.
Derfor er jeg allerede nu begyndt at undersøge markedet for hvilken bil jeg skal have, når min nuværende leasingperiode udløber til sommer.
Jeg er på jagt efter en bil med flest mulige HK, men hvor den månedlige ydelse ikke overskriver 5000kr med 25000 årlige kilometer, og udbetalingen ikke er højere end 20.000

Jeg har overvejet, og prøvet følgende:
VW polo GTI - udbetling 15000 og månedlig ydelse på 4700
Kia Proceed GT - Udbetaling 10000, og månedlig ydelse på 5000.

Mit spørgsmål er: hvilke modeller bør jeg overveje?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing - Flest HK for pengene
  • #1   2. nov 2019 Hvor lang leasing periode snakker vi om??

    BMW skulle have nogle attraktive leasing tilbud, og der findes flere modeller under 5000 kr om mdr i 36 mdr. Dog skal der nok foretages ny beregning grundet dit kørselsbehov i forhold til standard


  • #2   2. nov 2019 Leaser 36 måneder, som vist er standart hos de fleste selskaber.

  • #3   2. nov 2019 Var fordi jeg tænkte du måtte køre korte perioder, da t-cross jo først er kommet på markedet i 2019 smiley

    Men prøv og se på BMW, du kan umiddelbart få noget 1, 2 eller 3 serie for pengene


  • #4   2. nov 2019 Jeg har formuleret mig uklart smiley Det er bindingsperioden der udløber til juli smiley Jeg fik bilen i juli i år. Har mulighed for at have den 2 år yderligere, men det er jeg ikke rigtigt interesseret i.

  • #6   2. nov 2019 Ja det kan man selvfølgelig, men kunne jo stadig godt være du kørte 12 mdrs perioder

    Jeg synes personligt knap 200.000 kr for 36 mdr i en polo gt lyder af ret meget. Sammenholdt med du kan finde en 1 år gammel til 260.000-275.000 kr.

    Så jeg ville da kraftigt overveje at købe sådan en i stedet for leasing.

    Du kan også se på en Ibiza cupra, den koster det samme som 3 års leasing af en polo


  • #7   2. nov 2019 Hvis du divider mdr ydelse med hk - så får du vel mest for pengene her

    https://www.autom.dk/bilsalg/biler-til-salg/annoncevisning/?id=533000934


  • #9   2. nov 2019 0-100 er da det mest ligegyldige når man skal have ny bil.
    Hellere noget god komfort og lækkert udstyr end en gammel skrammelkasse der er hurtig fra 0-100


  • #11   5. nov 2019 Kører leasing på Audi A8. Spækket med lækkert udstyr og masser af hk og nm. For kun 2500kr md. 30.000 ud.

  • #12   5. nov 2019 Jeg vil også mene der er meget andet lækkert du kan finde til prisen, som f.eks. BMW eller audi. (ikke fordi VW er et dårligt mærke).

    Du er velkommen til at skrive til mig hvis du ønsker nogle tilbud når tiden kommer og du skal finde den næste bil til sommer eller prøve og kigge på hjemmesiden clevrcar.dk smiley


  • #13   6. nov 2019 Jeg leaser en Mercedes R320 med 250hk 6 læder sæder, alt i udstyr! Og masser af komfort.
    30.000 ud 1800 i måneden. Den må du gerne overtage smiley
    Der er masser at tage af, prøv evt. og søg lidt på findleasing.nu


  • BMW 5
    BMW 5 Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Svar: 10
    #14   6. nov 2019 Henrik hvad er restværdien på din Audi ?

  • #15   6. nov 2019 BMW 5, jeg tænkte præcis det samme. Til den pris betaler du kun afgiften og du ender med en alt for høj restværdi. Hvis bilen koster 500.000 kr herhjemme, så er afgiften 270.000 kr og du betaler dermed 1.350 kr alene til afgiften. Så er der ikke meget tilbage til nedskrivning på stålet når du samtidig skal betale for forrentningen og avance til leasingselskabet + forhandler ...

  • #16   7. nov 2019 Der er betalt meget ud for at få en lav månedlig.
    Den er 105.000 incl moms i rest. Så den er billig. smiley


  • #17   7. nov 2019 Den kan købes hvis det har intr.
    70.000kr ved overtagelse og så er den finansieret til sommer 2020.


Kommentér på:
Leasing - Flest HK for pengene

Annonce