{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reparationstider, hvor henne?
  • #1   11. nov 2019 jeg mener ftz har en sådan side, men den er jo kun for deres erhvervskunder

  • #2   11. nov 2019 Alibaba ik gratis men tæt på..

  • #3   12. nov 2019 Dem kan du få via tollerencedata, eller autodata, men det vil jo altid kun være Ca. tid.
    Du kan jo ikke forudsige hvad der skal laves på en bil og om noget drille undervejs, så jeg syntes egentligt det er et ubrugbart stykke data.
    Alle er jo heller ikke lige hurtige.
    Og ikke alle kender precis den bil de skal lave, eller at de netop har rodet med den bil før.
    Det er nok mere beregnet på de helt store værksteder, hvor timelønnen kan bære at sætte tid af på forhånd, før de kan give et foreløbigt overslag.


  • #4   12. nov 2019 Nå så lige i en af dine tråde at du er uddannet mekaniker, så det må du jo egentlig vide, så du kan jo bare tjekke det når du er på job. ??

  • #5   12. nov 2019 Jeg er godt klar over at det er vejledende, men det gir stadig en ide om, hvorvidt noget er nogenlunde til, eller om det er noget rigtig lort.
    Det er korrekt at jeg er uddannet mekaniker, men den dag i dag laver jeg is maskiner, så det er lidt en anden verden smiley


  • #6   12. nov 2019 Der er jo ikke noget der ikke sådan lige kan laves
    Jeg er jo kun stødt på tider på en reperationer, men ikke på en fejlsøgning, da en tester jo kun er et hjælpemiddel, og ind imellem er man nødt til at se på diagrammer, data og teste enkle komponenter, for at spore sig ind på en mulig fejl, for en tester kan jo sagtens læse en fejl, men tit er det ikke den kombonent den fortæller at fejlen er på, men at det så er et andet sted.
    Og mekanikkere er meget forskellige til at fejlsøge og finde løsninger.
    Det ser man jo dagligt herinde, at der bliver skudt i vildskab i alle retninger.
    Dæk, bremser, støddæmpere, fjedre, ophæng og undervogn og udstødning osv. skulle alle jo gerne kunne give et bud på.
    Uden at bruge en tidsberegner.
    Jeg er helt stoppet med at afgive bud til venner og bekendte, eller andre, for så må de hellere gå et andet sted hen og blive plukket. ??


Kommentér på:
Reparationstider, hvor henne?

Annonce