{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Bilvaskeklubber osv
  • #2   5. dec 2019 Vasker selv min bil i indkørslen når den trænger

  • #3   5. dec 2019 Er lige pt forbi hver dag, bilen er så moge hele tiden, men konen var derude i morges ved 5.30 tiden, desværre virkede systemet ikke, så hun måtte betale trods medlemsskab smiley

  • #5   6. dec 2019 Vasker når jeg har tid, hjemme med slange og børste(et spands pricippet til hele bil. Uha uha). Og tørrer den med. Vaskeskind...er lidt ligeglad med det gejlershow, en bil er en bil, og dem jeg har er intet særligt, så derfor.

    Kan godt se ideen med de der ubegrænset vaskeklubber, og Allan, måske er din bil snavset igen på vejen hjem, men det er nyt snavs, der ikke har sat på bilen og gjort skade... Eneste minus ved daglige maskinvask er det er hårdt for lakken.


  • #6   6. dec 2019 jeg bruger ok vask og betaler 149 kr om mdr for ubegrænset frit valg af vask. skal godtnok kører 9 km for at komme til vaskehallen, men sådan er det, vasker ca 1 gang om ugen el efter behov. har en hvid bil og kører tit ude på landet , så den er ret tit møget til.
    ved godt at for meget vaskehal ikke nødvendigvis er det bedste for en billak, men for mig er bilen en brugsgenstand og ikke noget der skal ligne en bil der lige er taget ud af en show-roomet hos en forhandler
    har så både en shell vask og 1 washworld lige ved siden af hvor jeg bor.
    men shell er voldsom dyr, 89 kr for den billigste vask og washworld har jeg hørt alt for meget dårligt om til at jeg gider give dem en chance


  • #7   7. dec 2019 Allan (Kolding) R vasker også ved Washworld Kolding og Fredericia .Også den billige vask.Men for dårligt den i Fredericia vasker kun en gang ,og tørrer derefter .(ikke vaske begge veje som den i Kolding) smiley

  • #8   8. dec 2019 Har bare den billigste til 59 eller 69 om måneden, prøver at vaske 2-3 gange i ugen, gerne lige efter et regnvejr, så bliver den mest ren.


  • #9   9. dec 2019 Hver anden/tredie uge i hånden. Gør det på jobbet, og har også lige købt tæpperenser til sæder og måtter. Så får forruden også noget behandling, så viskerne ikke behøver køre ret tit.

    Det er ikke en altertavle, men den skal ikke have indgroet snavs.


  • #10   9. dec 2019 Har nu vasket 3 gange på 6 dage, planen er at køre forbi hver dag, det ligger lige på vejen hjem.

  • #11   9. dec 2019 #10 hvorfor? Det virker ret overdrevet

  • #12   9. dec 2019 Kører hver dag ned af en mudret vej, 1 km, fyldt med huller og det sætter sig på bilen uanset hvordan jeg kører, og 10 min totalt inde på vaskeområdet, det betyder intet og det koster 59 eller 69 pr måned.
    Men bilen er beskidt når jeg når hjem 10 minutter senere, for jeg skal jo op af den samme vej igen smiley


  • #13   9. dec 2019 #12 det virker bare som spild af tid og ressourcer, selvom det er fast pris. Det må også slide ret meget på lakken at få den behandling.

    Så hellere tage det en gang om ugen..


  • #14   9. dec 2019 Den er alligevel slidt i lakken efter 168.000 km...............

Kommentér på:
Bilvaskeklubber osv

Annonce