{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

P0340 {{forumTopicSubject}}

Hej har en nissan micra som pludselig ikke ville starte, fik så sat en tester på som skrev fejl kode p0340, den blev skiftet, og bilen startede, men stod ujævnt de første 5 minutter, imens den var startet satte vi tester på, og slettede fejl koden, men da vi så sukkede bilen, og ville starte igen ville den ikke, vi ventede cirka 15 min, og prøvede så igen, og den startede men motor lampe lyste igen, vi fik testeren på, og samme fejl kode p0340 dukkede op, der er prøvet adskillige ting som at tage batteri helt af for at nulstille, og diverse andre ting, men læste et andet opslag hvor der stod at tandremmen måske ikke stod ordentligt, og at det kunne være derfor den slår ud på samme fejl kode igen? Skal lige siges at jeg kan starte bilen om morgenen, og køre, men så snart jeg stiller den vil den ikke starte igen før den er helt kold.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P0340
  • #1   29. sep 2020 Havde en Primera i værkstedet hvor jeg skiftede begge følere ( knast og krumtap)før det virkede.
    Det kan også være starteren som er træt, da den ikke har nok omdr( kendt problem på ældre VW).
    Evt check om dit batteri har nok power. ECU måler omdr på svinghjulet ved start, og hvis der ikke er nok power kan den have startproblemer ved varm motor(mindre tilførelse af brændstof end ved kold motor).


  • #2   29. sep 2020 Tænker din kæde er blevet for lang, ret kendt problem på benzin micraen. smiley

Kommentér på:
P0340

Annonce