{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Gummi måtter i bilen
  • #1   12. okt Har gummimåtter hele året rundt i begge vores biler. Det er hurtigere og vaske gummimåtterne end det er og skal støvsuge alt mulig skidt op af stofmåtter, især når man bor på landet.

• #2   12. okt Har gummimåtter med original pasform i min bil , gulvtæppet nedenunder er som nyt og meget nemmere at støvsuge når gummimåtterne er ude smiley

• #3   13. okt Jeg syntes det gummi er da helt af h til. De ikke til at støvsuge og sandet klister bare fast på. Og hvis der så er det mindste fugt under en gummi måtte så kan det ikke fordampe. Mine var der dug under.

• #4   13. okt Selvfølgelig er det en god idé. Salt, sjap og vand kan gennemvæde dine stofmåtter og selve tæppet i bilen, det problem forsvinder hvis du bruger gummimåtter. Og mht. rengøring af måtterne, så tager du dem bare med ind i brusekabinen og giver dem en tur med en gammel børste og en god APC.

• #5   13. okt #3 svarer du så ikke lidt selv på dit spørgsmål?
    Jeg har skiftet stofmåtterne ud med gummimåtter, da de er nemme at gøre rene.
    Heck, en højtryksrenser, så er de rene på 5min.

• Claus  R
    Claus R Online Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 12 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 89
    #6   13. okt Patrick T :
    Det er jo ikke et spørgsmål du stiller ?
    Det er jo din egen holdning, og når nu du har taget en beslutning om at gummimåtter er noget lort , så er det svært at argumentere imod ?

Jeg er superglad for mine gummimåtter i bilen, men det er min holdning og hvad andre bilejere mener om den holdning er jeg sådan set også ligeglad med , for måtterne bliver i min bil .

• #7   14. okt Jeg har begge dele til vores, men er ikke god til at hive gummimåtterne ud om foråret da de er nemmere at rengøre smiley Køb nogle originale eller lignende med låse og god pasform/høje kanter

• #8   17. okt Brusekabinen eller haveslangen.
    De dæmper også lyd.
    Os som bor på landet slæber masser af sand ind hele tiden, så er det dejligt at kunne tømme bakken uden at skulle støvsuge.

• #9   17. okt Jeg har altid brugt gummi måtter i mine biler i vinterperioderne. Ganske rigtigt er de, som mange andre nævner, ikke så kønne men de er mere effektive end alm stofmåtter om vinteren.

Så ja, jeg synes de er en god idé!

• #10   27. okt Jah men de kan ikke ånde jo. Mine var fugtige under. Er mine velour aldrig

• #11   27. okt Har kørt med gummimåtter de sidste 4 år hele året rundt, og der er helt tørt under dem. Men har også altid a/c tændt hele året rundt.

Kommentér på:
Gummi måtter i bilen

x