{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Mathias B
Mathias B
Tilmeldt:
23. feb 2021
Emner: 1

Golf 6 bluemotion fjedre {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har ladet mig fortælle at min Golf 6 Bluemotion er fabrikssænket x-antal mm.

Nu har jeg siddet og kigget på fjedre og synes ikke umiddelbart at jeg kan finde fjedre som specifikt er til modellen "bluemotion".

Er det mig der er helt galt på den eller..? Der må være nogle der ved det.
For vil da nødigt købe en alm. golf 6 fjedre hvis den er højere end bluemotion fjederen.. Hvis altså det ikke bare er noget jeg har fået fortalt som er løgn...
Det skal lige siges at jeg ønsker at bevare standarden af bilen, så ønsker ingen form for sænkningsfjedre eller lignende.

Som I kan høre, har jeg ikke forstand på det...
- Tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 6 bluemotion fjedre
  • #1   23. feb 2021 Du kan købe fjedre enkeltvis hos vw, og de kan ud fra pr koderne se hvilken model fjeder din bil er født med. Og derved give dig den helt rigtige. Det er svære at finde den helt rigtige hos ftz osv. hvis ikke du har specifikationerne fra den originale.
    Der er fra ny af farvekode på fjederne, i form af 3-5 mærker, af forskellig farve.


  • #2   24. feb 2021 Au2Parts og FTZ har da adgang til originalkataloger, så de kan også finde de rigtige fjedre .

    Forfjedrene er ens på alle Golf VI 1,6 TDI, mens du er nødt til at oplyse stelnummer/registreringsnummer for at finde bagfjedre, for der er forskel på fjedrene , og der findes flere forskellige til 3 dørs, 5 dørs, om den har sportspakke osv osv .


Kommentér på:
Golf 6 bluemotion fjedre

Annonce