{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejl kode
  • #2   27. mar 2021 kan være flere ting.

    men helt klart noget med ladetrykket.
    man skal kontroller at VNT vingerne køre løs.
    samt at vakuum slanger er tæt
    og ladetryks ventilen er i orden


  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 669
  • #4   28. mar 2021 hvis du har kontrolleret vakuum slanger. og det ok. så skift turboen

  • #5   28. mar 2021 som der bliver sagt tjek alle vacum slanger og el magnet styring at alt det er i orden og virker. er alt det ok så prøv at se at armen til vacum dåsen på turboen kan bevæge sig frit op og ned. vis den ikke gør det er de variabel vinger eller akslen ind til dem sodet til. nu ved jeg ikke hvad årgang din bil er eller om den styring af turboen er elektronisk motor. men selv om det så tjek stadig at de variabel vinger kan bevæge sig frit, vis den går træls kan du prøve at give den noget wd40 og bevæge den op og ned. for vis det er akslen ind til dem kan det løsne op for det. vis du bevæger armen mens du sprøjter det på den. men er de variabel vinger total sodet til indvendig i udstødning huset, så er Det nummer et at skille den af og renset det i hændet. man kan give det noget turbo rens ind til dem og se om det løsner dem mens men bevæger dem. men syns tit det kun virker i kortere tid og så kommer problemet tilbage. Så vil sige enten skiller man den ad eller sætter en ny turbo på eller en renoveret.

  • #6   28. mar 2021 her er billeder fra da jeg renset en turbo til en Toyota og monteret ny kærne da der var lidt slør ind og ud i den gamle kærne/Aksel.

    profilbillede
  • #7   28. mar 2021 .

    profilbillede
  • #8   28. mar 2021 .

    profilbillede
  • #9   28. mar 2021 og armen til vnt skal snart flytte sig 1 cm
    er selv blevet snydt, da jeg kontrollere en, hvor armen flyttede sig
    bare ikke nok, samt den kunne ikke lukke helt pga sod .
    afmonterede turbo og skilte den ad og rensede den, så kunne vnt flytte sig nok.
    og den lage ikke længer fejlkode


Kommentér på:
fejl kode

Annonce