{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Service historik på BMW import fra D. Fra 08-14 import til dk i 14
  • #1   6. apr 2021 Et godt bud ville være nærmeste autoriserede BMW værksted.

  • #2   6. apr 2021 BMW forhandleren selvfølgelig, hvis der er lavet service der.

    Hvis du er heldig kan du også se hvor langt den er spolet tilbage i speedometeret.


  • #3   6. apr 2021 BMW kan man ikke snyde med at stille Km-tæller tilbage.
    KM-tallet lagres i i flere a bilens computere og også i nøglerne.

    Er der afvigelser, så tændes en tamper-dot som ikke lige er til at slukke igen.
    Det vil kun være en fåtal som mestrer at tilbagestille alle chips i nøgler og computere.


  • #4   8. apr 2021 Spørg på stelnummeret hos en autoriseret BMW forh. Evt en tysk, hvis bilen er hentet i Tyskland. Tjek også, om der er servicehistorik i bilens kørecomputer/infotainmentsystem. Det er der i min bil, som i princippet er en BMW (bl.a. infotainmentsystemet er taget direkte fra BMW).

  • #5   30. jun 2021 Jeg har BMW's software til at udlæse ALT fra alle bilens computere og fra alle BMW modeller med en computer. Jeg har godt nok aldrig set at en servicehistorik skulle være lagret i nogen af computerne ud over den sidste aktuelle. Altså ingen historik.

    Man kan se hvornår den sidst fik skiftet bremser eller batteri, men ikke ALLE de skift der er foretager i bilens levetid.


Kommentér på:
Service historik på BMW import fra D. Fra 08-14 import til dk i 14

Annonce