{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Jesper M
Jesper M
Følgere: 9 Emner: 15 Svar: 56

Ridse hen ad siden {{forumTopicSubject}}

En skraldevogn valgte lige at tage den hed ad siden på mig da han også vil til venstre i samme vognbane jeg lå.

Værkstedet har først tid om en uge, og jeg skal kører i den imens, men hvordan "plejer" jeg den bedst muligt for at undgå der kommer rust i revnen indtil værkstedet har tid?

Skal man proppe tape over, spray den en gang om dagen med WD40 eller bare lade det være og stole på skadecenteret har styr på det til den tid? smiley

Kommentarer på:  Ridse hen ad siden
  • Brian S
    Brian S Online Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 115
    #1   4. jun Den må endelig ikke blive fugtig, og hvis der er dug om morgen skal du tørre det med en hårtørrer. Du kan også få autolakerer til at male den så den ikke ruster inden værkstedet skal have den til maler.

• #2   4. jun Værkstedet fjerner den smule rust der evt kan komme inden den bliver omlakeret.
    Du behøves ikke foretage dig noget som helst.

• #3   4. jun Tænker værkstedet er de bedste til at svare.

• #4   4. jun Du skal ikke gøre noget som helst.....Sprøjter du med wd40 og alt muligt, gør du bare malerens arbejde meget sværere....

• #5   4. jun tror nu heller ikke noget begynder at ruste på en uge

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2017

#6   4. jun Jeg tog hr sø propels råd og ringede, de sagde der var ingen problemer i den korte periode det drejede sig om. så tak smiley

• #7   4. jun af ren nysgerrighed, hvilke skraldefirma ramte dig? smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2017

#8   4. jun JS - https://www.js.dk/

Chaufføren nægter at tage skylden og ville ikke udele informationer ved skadestedet, trods jeg lå på siden af ham i venstre vognbane og han trak ud i mig. Hans kørsel videre derfra var desuden meget aggresiv og fik andre billister til også at panikbremse.. ikke første gang den chauffør har lavet uheld og slet ikke sidste

• #9   4. jun jesper, kender godt det typer! -.- jeg er selv skraldemand, og kan ikke forstå man ikke tager ansvar for ulykker, da det ikke rammer en selv med mindre man har været en kæmpe idiot hehe

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2017

#10   4. jun Det giver ingen mening, jeg har også forsaget et mindre uheld i mit gamle job som postdanmark pakke medarbejder. Der var ingen problemer og jeg tog selvfølgelig skylden. Jeg har generelt dårlig erfaringer med bilister der er "syd" for grænsen, og ham her bekræftede desværre min fordom.

• #11   4. jun præcis, men der er godt nok også mange tosser inde for det fag ??

• #12   4. jun Arh det er Brun og Billig der har ramt dig, undre mig ikke at han ikke vil tage ansvar. De har mange knap så dygtige chauffører. Ang skaden, så skal du intet gøre, havde en skade efter en scooter havde skraldet hele siden på vores, den kørte jeg med i 3 mdr inden den blev lavet. Det begyndte ikke og ruste i den tid. Havde lige problemer med forklaringen fra den 15 årige knægt på scooteren. Så det tog lidt tid inden hans forsikring vedkendte sig skylden for skaden.

Kommentér på:
Ridse hen ad siden

x