{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Brugte turboladere pris? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ved at rydde op på lageret, har har jeg så fundet 5 brugte turboladere. De har jo lagt gemt inde på hylderne i mange år, fordi de kikke blev monteret på de projekter der har været.

Kan man sælge sådan nogle gamle turboladere for noget, de har nok lagt på hylden i minimum 8 år, de virkede da de blev lagt til siden, men har ingen idé om de kan tage skade af, bare at lægge.

Det er primært turboer fra gamle dieselmotor 1.9 og 2.0


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugte turboladere pris?
  • #1   21. jun 2021 Så lang tid de ikke er begyndt at tære pga af fugt og alt ang slør er ok,plus at vacum dåsen og de variabel vinger køre frit eller racegaten er ok kommer an på turbo modellen. så burde de ikke fejle noget tag og giv dem noget olie hvor olie tryk røret normal går på.og drej vinger rundt så de er smurt indvendig i akslen. Så kan du også mærke om de drejer fint rundt og er ok. Er alt det ok så er det da bare og sælge dem vis det er til de gamle tdi maskiner, så dem jeg har solgt af dem der var gamle men ok de røg for 500 kr stk. har selv haft flere turboer til at lægge i rigtig mange år, uden de har taget skade ved det. Du kan da også sætte dem til 1000 kr men jeg har bare skudt dem af til 500 kr. Og så kan folk selv tage chancen ang hvor længde de holder. for selv om de mærker ok kan man aldrig sige om de holder 10.000 km eller 200.000 km. plus vil ikke give garanti til en turbo til de penge. Og det vil folk jo have vis man kommer op i 1000 kr og op af normalt. men det jo helt op til dig selv. men vil så sige ville aldrig selv sælge noget jeg ikke selv mente var ok så heller smide det ud.

Kommentér på:
Brugte turboladere pris?

Annonce