{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

Claus A
Claus A
Tilmeldt:
4. mar 2017
Følgere: 92 Emner: 46 Svar: 81

Citroen C1 {{forumTopicSubject}}

Hi alle i dejlige kloge hoveder herinde.
jeg har læst mig til at det skal være en 1.0 og ikke en 1.2 (modtaget)
Jeg har brug for at vide om 1.0 har tandrem & hvor tit den skal skiftes & hvis den skal hvor dyr er det ?
mvh Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen C1
  • #1   27. jul 2021 Den har forkammerkæde, og da det er en Toyota motor så er det vist ikke noget at bekymre sig om ?

  • #2   27. jul 2021 Det er en skodbil, har haft sådan en i 3-4 år, der er ingen køreglæde i sådan en, støjende, kør altid med propper i ørerne, så er det til gengæld en fin bil.

  • #3   27. jul 2021 den med kæde. solid motor, de kan bruge olie. Men ikke på samme måde som 1.2

  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

    Følgere: 92 Emner: 46 Svar: 81
    #4   30. jul 2021 Tak for input.. var ude at kigge på en i går og den svedte lidt rigeligt (ikke dryp) ved bundkar & kædehjul. Har de tendens til at blive utætte i bundpakning eller zimmerringe ? Og da den blev startet raslede den helt vildt, så jeg turde ikke købe den ! Gør de alle sammen dette ? & hvad med bagbroen er det et svagt punkt på disse biler ? skal lige sige at den havde kørt 198.000 og en 1.0

  • #5   30. jul 2021 lyder som en ældre sag. bagbroen er ikke en svaghed.

  • #6   31. jul 2021 Synes heller ikke der er nogen deciderede svagheder ved den, andet end at dem som har dem er ikke folk som har ofret ret meget på dem, netop fordi de vil spare, så C1ere er sjældent overservicerede.
    Men bilen støjer i sig selv meget, og når man kører i byen ligger man hele tiden og skifter mellem 2 og 3 gear for at ligge på 50 km/t, 3 gear er næsten for højt til det. En bil bør kunne tøffe rundt i 3 gear uden problemer fra 30 km/t og op, ellers er det ulideligt.


Kommentér på:
Citroen C1

Annonce