{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Når en Ferrari er for kedelig og langsom. {{forumTopicSubject}}

Hej alle lidt til en grå tirsdag.

Igennem nyere tiden har forskellig sportsvogn producenter kæmpet om at lave deres biler enten mere eksklusive eller "vildere" end konkurrenten . I "gamle" dage handlet det om at få en racerbil på plader så den kunne bruges i officielle løb.

Men en lang historie kort, så ses dette drilleri stadigvæk fans imellem. I videoen herunder ses hvordan en Porsche GT2RS ( ja så bliver det ikke vildere i 911 serien ) ejer ikke ville acceptere at en Ferrari 458 Speciale skulle være foran ham på Jyllandsringen. Han overhaler Ferrarien med 204km/t på lang siden, hvilket er en af de højeste hastigheder jeg har set på den lang side. Men hvad synes i? Porsche eller Ferrari?

https://www.youtube.com/watch?v=ZWQC2cToVss


Kommentarer på:  Når en Ferrari er for kedelig og langsom.
  • #1   11. jan 2022 GT2RS har også næsten 100HK mere smiley

    Jeg synes altid at det er en særlig oplevelse at køre Ferrari, men må også sige at jeg aldrig rigtigt har følt mig hjemme i en Ferrari. Jeg har aldrig kunnet køre ligeså hurtigt i en Ferrari, som i andre biler med samme ydelse.

    Jeg har kørt 488GTB og McLaren 720S lige efter hinanden på bane, og var over 1 sekund hurtigere i 720S. 1 sekund på bane er evigheder, det er meget stor forskel, på biler med omtrent samme ydelse.

    På den anden side vil jeg heller ikke bruge så mange penge på en 911 som en GT2RS koster, så vil jeg nok alligvel hellere have noget mere eksotisk - som eks. en 720S.


  • #2   11. jan 2022 Carsten j
    Ift porsche da betaler man jo også for at den kun er blevet lavet 1000 stk af den model.


  • #3   11. jan 2022 Der blev lavet 3.000 stk. af 458 Speciale så den er også semi-sjælden smiley

  • #4   11. jan 2022 Nu er mine biler ikke så nye som dem i filmen.

    Men jeg har kørt en stor del af de biler, der var vist der. Og selv om jeg har være der, vil jeg stadig have svært ved at vælge.
    General er jeg mest til Porsche, men der sku mere rendyrket galskab i de Italienske.
    Og det er virkelig et spørgsmål om humør man er i, når garageporten bliver åbnet.

    Skulle jeg vælge mellem min egen bil, og kun kunne beholde en af dem. Bliver det klart min 911..


    profilbillede
  • #5   11. jan 2022 Touché..men alt hvad der er sjovt, koster ufattelig kassen, hvis jeg dog selv skulle komme i den fornøjelse og kunne købe den slags, så blev det en oldtimer

  • #6   11. jan 2022 #5
    Der er ingen tvivl, det er en Porsche du skal have så. Jeg tvivler på du nogen sinde kan tabe penge på en oldtimer 911..

    General er Porsche ikke så dyre at holde kørende, de 4 jeg har. Har stort set ikke koste mere end alt andet jeg har haft gemmen tiden...

    Lambo'en derimod..... smiley


  • #7   11. jan 2022 #6
    Tænker ikke over værditab, synes bare det er en smuk bil, er noget vildt sexet/elegant over dem


  • #8   11. jan 2022 Det er nu lidt sjovere at vide, hvad der står i garagen hold værdigen..

  • #9   11. jan 2022 Selvfølgelig men vil da mene det lidt siger sig selv når man køber den slags biler og ret logisk vedligeholder den

  • #10   12. jan 2022 Henning nogle lækre biler du har dig

  • #11   12. jan 2022 Valget har være lidt en ny, eller flere gamle.. Jeg finder mere morskab i at have flere smiley

Kommentér på:
Når en Ferrari er for kedelig og langsom.

Annonce