{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Hvad er partnr på denne møtrik?! VW {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal til at skifte cam follower på min bil og i den forbindelse har jeg brug for en ny af følgende møtrik - se vedhæftede billede.

Man kan se mere, hvor den gemmer sig i youtube klippet her: https://www.youtube.com/watch?v=_Z_cNq211bM
Spol frem til min. 4:07 og indtil den er ude min. 5:12.

Lige den møtrik har jeg brug for et partsnr. til.

Nogen som kan hjælpe? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er partnr på denne møtrik?! VW
  • #1   18. jan 2022 Altså det ville jo være noget af en hjælp hvis du kunne fortælle hvilken VW det var, hvilken motor, hvilken årgang og gerne et registreringsnummer /stelnummer .

    Er det også den måde du køber tøj på : " Hej jeg skal se på et par bukser "


  • #2   18. jan 2022 Mon ikke VW har sådan en - jeg tænker ikke du sparer flere 100 kronesedler ved at søge på nettet efter den ?

  • #3   18. jan 2022 Nu hedder "møtrikken" en banjobolt, den er ret normal og kan købes hos diverse biltilbehørs butikker

  • #4   19. jan 2022 Rolig nu Trolle..
    Det tager ikke mere end 1 sek - ved at klikke på linket - for at se, at det er en 2.0 TFSI der er tale om. Hvem siger, at jeg er ude på at spare penge, blot fordi jeg spørg herinde eller søger på nettet? Til din info, så Jeg skal bruge partsnr. som jeg kan sende videre til VW sammen med de øvrige dele. Det kunne jo være, at en anden har haft brug for den samme "banjobolt".

    Slap af med den nedladende attitude og forhold jer til spørgsmålet, ellers hop videre og find et andet opslag.

    I øvrigt hedder den en Hulskruen-Banjobolt og har følgende partnr: WHT000285C.




  • #5   19. jan 2022 Hvor er det godt du har fundet nummeret, men det er så ikke et originalt VW nummer .

    Jeg vil stadig holde på at næste gang du spørger på en stump , så gør det ikke noget hvis du er en smule mere oplysende , også mentalt ! smiley

    Ha´ nu en god dag !!! smiley


  • #6   19. jan 2022 Må VW da kunne finde i deres reservedele system

  • #7   19. jan 2022 Det gør den ikke original . Men de køber jo også uoriginale varer hos AuroParts og FTZ .

    40 år i autobranchen, så skulle jeg nok mene jeg kan genkende et originalnummer fra VAG .



Kommentér på:
Hvad er partnr på denne møtrik?! VW

Annonce