{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Golf 4, venstre bagdør kan ikke åbne (prøvet alt) {{forumTopicSubject}}

Heey allesammen, har et problem med min mk4 med min venstre bagdør

Har en golf mk4 fra 03, hvor venstre bagdør overhovedet ikke kan åben, vi har prøvet alt, dørbeklædning er af og det inde inder dørbeklædningen er af(kan kkke huske navnet på det). Har også set en masse videoer men intet der virkede

Så ville høre om nogle af jer bil hoveder muligvis ved det???

Kommentarer på:  Golf 4, venstre bagdør kan ikke åbne (prøvet alt)
  • #1   9. maj Hvis dørbeklædningen er af, burde i kunne komme til selve låsen, og trække/skubbe til låse palen.
    Hvis selve låsen er gået kold i låst tilstand, ved jeg faktisk ikke helt hvad man så gør.
    Det er næsten altid elektronikken der kikser, eller forbindelsen fra toppen af døren ned til låsen.

• #2   9. maj Thomas G, det har vi prøvet og det er heller ikke strøm, ved virkelig ikke hvad man skal gøre.. der seriøst nederen man!

• #3   9. maj Bræk låsen fra hinanden, det har jeg før gjort.

• #4   9. maj Nogen gange er det fordi kablet er for stramt. Efter man har taget i håndtaget. Skal kablet slække nok. For at kunne åbne igen. Hvis du fjerner den lille plastik dæksel. Ved håndtaget udvendig. Kan du når du hiver i håndtaget. se kabel enden. Den lirker du ud af sporet med en lille skruetrækker. Så den hobber lidt tilbage. Det er lidt som en klipse pistol. Som skal slækkes for at lade igen. Ved ikke om det giver mening

Kommentér på:
Golf 4, venstre bagdør kan ikke åbne (prøvet alt)

x