{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Politiets optagelser {{forumTopicSubject}}

Halløj!
Er der nogen der ved hvor længe politiet må gemme deres video optagelser fra deres biler?
Der er jo regler for hvor lang tid stationær overvågning og ANPG osv. må gemme optagelser.

Derfor undrer det mig, at man på diverse politi programmer, kan se flere år gamle optagelser.

Kommentarer på:  Politiets optagelser
  • #1   21. jun Tænker de må gemme det i deres arkiv så længe de ville, hvis det er bevismatriale.
    Rent gæt. uden helt at vide det

• #2   21. jun indtil der er faldet dom. og anke mulighederne er væk

Så det kan være længe..

• #3   22. jun #2 Er det noget du ved, eller noget du tror?
    Det jeg mener er, at nogen gange på kanal5, så viser de klip der er mange år gamle, og hvor alle klage muligheder længst er passeret.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 23 Følgere: 57 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.444
    #5   24. jun Det er langt fra sikkert at de gemmer alle de klip, men de klip som bliver vist i de programmer, som ikke er af nyere dato, er jo altid nogen som har været udover det de normalt ser, og muligvis derfor har fået lov til at holde deres placering i systemet, for at man kan se tilbage på tidligere grove sager..

Dog tror jeg kun at du kan få et svar hvis du skrev til rigspolitiet og spurgte dem, hvis de da vil ud med det..

Ps. Hvad vil du egentligt bruge infoen til, er det bare ren nysgerrighed? smiley

Kommentér på:
Politiets optagelser

x